  • 1. Data: 2004-09-29 14:59:08
    Temat: Zarejestrować nazwę
    Od: "tm" <t...@k...mm.pl>

    Witam!

    Wybaczcie, jeśli to NTG.

    Chciałbym zatejestrować nazwę i nie wiem za bardzo jak to zrobić. Czy w
    Urzędzie Patentowym jako znak towarowy? Ale to nie jest żaden towar, tylko
    znak (nazwa komiksu). Jak to zrobić i ile to ewentualnie kosztuje?

    --
    Pozdrawiam,
    T_M

  • 2. Data: 2004-09-29 15:12:14
    Temat: Re: Zarejestrować nazwę
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    tm wrote:

> [...]
    > Urzędzie Patentowym jako znak towarowy? Ale to nie jest żaden towar, tylko
    > znak (nazwa komiksu). Jak to zrobić i ile to ewentualnie kosztuje?

    Zapytaj jeszcze "Ile to trwa". Wtedy mozesz sie zdziwic ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-09-29 15:30:19
    Od: "tm" <t...@k...mm.pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:cjejht$emg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zapytaj jeszcze "Ile to trwa". Wtedy mozesz sie zdziwic ;)

    Wiem :P.

  • 4. Data: 2004-09-29 16:18:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -->