  • 1. Data: 2004-09-29 15:42:50
    Temat: Parking policyjny
    Od: Piecu <a...@...sygnaturce.pl>

    Witam,
    Gdy Policja złapie np. pijanego kierowcę, zleca zholowanie samochodu na
    parking policyjny (ja jestem pracownikiem firmy posiadającej taki
    parking). Jeżeli właściciel tego pojazdu nie zgłosi się po jego odbiór
    (bo jest to np. Maluch, dla którego koszty holowania przewyższą jego
    wartość), to po pół roku samochód może (ponoć) przejść na własność
    państwa. Pisze się wtedy pismo do Urzędu Skarbowego. I co dalej? US nie
    ma zamiaru odpisać, trzymanie takiego złomu też nie ma sensu. Zrobić z
    nim nic nie można, bo nie jest się właścicielem. Czy US ma jakiś termin,
    w jakim powinien się zająć tą sprawą? A może można gdzie indziej
    interweniować.

    Proszę o odpowiedź i dziękuję.

    --
    Piecu

  • 2. Data: 2004-09-29 16:44:20
    Temat: Re: Parking policyjny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piecu" <a...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    Kto zlecił Ci przechowanie? Policja, więc do nich się zwróć o załatwienie
    sprawy.

  • 3. Data: 2004-09-30 22:16:30
    Od: Piecu <p...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Kto zlecił Ci przechowanie? Policja, więc do nich się zwróć o załatwienie
    > sprawy.

    Policja. Ale koszty parkowania i holowania pokrywa właściciel pojazdu.

    --
    ____ _
    | _ \(_) ___ ___ _ _ piecu(malpka)go2.pl gg:1277308
    | __/| | __/ (__| |_| | "jutro to dziś - tyle, że jutro"
    |_| |_|\___|\___|\__,_| Sławomir Mrożek (1981)

  • 4. Data: 2004-09-30 22:48:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piecu" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Policja. Ale koszty parkowania i holowania pokrywa właściciel pojazdu.

    Przy odbiorze. Ale skoro odebrać nie chce, to zapytaj tych, co przywieźli,
    co masz zrobić.