  • 1. Data: 2004-09-29 15:42:06
    Temat: Kasy fiskalne
    Od: "Marek" <v...@o...pl>

    Czy otwierając stację gazową na początku 2002 r.
    i nie osiągając od tego czasu obrotu rzędu 40 tyś. zł.
    w ciągu kolejnych lat (w rozliczeniu rocznym), musiałem wejść w posiadanie
    kasy fiskalnej?

    dziękuję

  • 2. Data: 2004-09-29 16:12:20
    Temat: Re: Kasy fiskalne
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    "Marek" <v...@o...pl> wrote in message
    > Czy otwierając stację gazową na początku 2002 r.
    > i nie osiągając od tego czasu obrotu rzędu 40 tyś. zł.
    > w ciągu kolejnych lat (w rozliczeniu rocznym), musiałem wejść w posiadanie
    > kasy fiskalnej?
    ???? Jak to możliwe ? Miałeś otwartą stacje i nie miałeś obrotu > 40 tys ??
    Przecież to raptem 8-10 "zalań" butelki 4000 !! Wszystko kupowałeś na lewo ?

    Mariusz

  • 3. Data: 2004-09-29 16:22:40
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Czy otwierając stację gazową na początku 2002 r.
    > i nie osiągając od tego czasu obrotu rzędu 40 tyś. zł.
    > w ciągu kolejnych lat (w rozliczeniu rocznym), musiałem wejść w posiadanie
    > kasy fiskalnej?

    jesli w 2002 roku sprzedaż dla osob nie prowadzacych dzialalnosci gosp.
    osiagnela 20tys zl to tak
    grzess

  • 4. Data: 2004-09-29 16:31:08
    Od: "Profil1" <G...@n...pl>

  • 5. Data: 2004-09-29 16:32:57
    Od: "TDQ.B" <G...@n...pl>

  • 6. Data: 2004-09-29 16:39:41
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    ??
    > Przecież to raptem 8-10 "zalań" butelki 4000 !! Wszystko kupowałeś na lewo

    ???? Jak to możliwe ? Odpowiadasz nie majac nic do powiedzenia??

    grzess

  • 7. Data: 2004-09-29 17:30:10
    Od: "PK" <p...@w...itserwis.pl>

    Witam

    > Czy otwierając stację gazową na początku 2002 r.
    > i nie osiągając od tego czasu obrotu rzędu 40 tyś. zł.
    > w ciągu kolejnych lat (w rozliczeniu rocznym), musiałem wejść w posiadanie
    > kasy fiskalnej?

    Tak.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie kas
    rejestrujących

    § 7. Podatnicy prowadzący sprzedaż gazu płynnego, świadczący usługi
    przewozów pasażerskich w samochodowej komunikacji podmiejskiej i
    międzymiastowej są obowiązani do rozpoczęcia ewidencjonowania od momentu
    dokonania pierwszej sprzedaży, o której mowa w art. 29 ust. 1 ustawy.

    PiotrK

  • 8. Data: 2004-09-29 18:10:52
    Od: "Szwajcar" <czadownia(to_usun_razem_z_nawiasami)@poczta.onet.pl>

> [...]
    > i nie osiągając od tego czasu obrotu rzędu 40 tyś. zł.
    > w ciągu kolejnych lat (w rozliczeniu rocznym), musiałem wejść w posiadanie

    Sprzedaż gazu jest wyłączona z limitów obrotowych tak jak i przewozy
    międzymiastowe. Trzeba mieć kasę od razu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Müller

  • 9. Data: 2004-09-29 19:55:54
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 20 grudnia 2001 r. w sprawie kas
    > rejestrujących
    >
    > PiotrK

    bije sie w piers, umknely mi z pamieci gazy plynne

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 23 grudnia 2002 r.
    w sprawie kas rejestrujących.
    (Dz. U. Nr 234, poz. 1971)
    § 5. Zwolnień od ewidencjonowania, o których mowa w § 2-4, nie stosuje się
    bez względu na wysokość osiąganych obrotów:
    1) do podatników prowadzących działalność w zakresie sprzedaży gazu
    płynnego;

    pozdrawiam grzess