  • 41. Data: 2022-09-17 10:51:05
    Temat: Re: Gdzie skarżyć się na przewlekłość postępowania w ETPC? [5 lat]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    D> "Doda wygrała sprawę w Europejskim Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu.
    > Sąd ten uznał, że Polska naruszyła Europejską Konwencję Praw Człowieka,
    > skazując Dorotę Rabczewską za obrazę uczuć religijnych
    > [...]
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/doda-w
    ygrala-z-polska-w-europejskim-trybunale-praw-czlowie
    ka/2smnq2j,79cfc278

    > Wyrok można przeczytać osobiście:
    > https://hudoc.echr.coe.int/eng-press?i=003-7433069-1
    0177308
    > [...]

    Jak dla mnie 5 lat to karalnie przewlekłe postępowanie *w ETPC*.
    Czy Doda albo RP3 wystąpi o odszkodowanie? ;-)

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2022-09-17 10:53:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2022 o 10:51, A. Filip pisze:

    > Jak dla mnie 5 lat to karalnie przewlekłe postępowanie *w ETPC*.

    A w polskim sądzie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2022-09-17 11:09:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A w polskim sądzie?

    Też. Tyle że jak ETPC każe inne systemy sądownictwa za przewlekłość
    postępowania to nie powinien sam świecić przykładem a nie tylko liczyć
    na to że ETPC za przewlekłość postępowanie nie ma już kto skazać?
    To było pięć lat ETPC w *jednej* instancji.

    Taka przewlekłość postępowania ETPC nie może u nikogo wzbudzić podejrzeń
    trzymania w zamrażarce na właściwy (politycznie) moment?

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2022-09-17 11:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2022 o 11:09, A. Filip pisze:

    > Też.

    W polskim to chyba standard:(

    > Taka przewlekłość postępowania ETPC nie może u nikogo wzbudzić podejrzeń
    > trzymania w zamrażarce na właściwy (politycznie) moment?

    I na co czekali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2022-09-17 16:05:57
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Sep 2022 09:26:44 +0200
    doszła do mnie wiadomość <632576b3$0$6196$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    Tsue skazał Dodę?
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 46. Data: 2022-09-17 16:08:54
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Sep 2022 09:28:42 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6325772a$0$6196$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Nie użyłeś słowa Żyd. Dlaczego?

    Masz rację, nie wiem, kto jest kim, prawdę mówiąc nie ma to dla mnie
    znaczenia.
    Żyd czy nie Żyd.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 47. Data: 2022-09-17 16:27:29
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Sep 2022 09:36:16 +0200
    doszła do mnie wiadomość <632578ef$0$6196$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Jak już pisałem, mogę żyć bez tego przepisu
    >Mogę żyć bez przepisu o zniesławieniu...
    >
    >Ale jak już to konsekwentnie.
    >
    >Jak nazywam aktywistów lgbt szmatami chcącymi się nachapać na fali 3%
    >ludzi którzy chcieli by mieć lepiej w życiu to też jest wolność słowa.
    >
    >Albo
    >
    >Jak pójdę na marsz niepodległości i będę darł ryja że Polska dla Polaków
    >to też będzie wolność słowa.

    Przejdzie ci, chyba, że masz obsesję na tym punkcie, to wtedy pewnie
    nie.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 48. Data: 2022-09-17 18:27:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-września-2022 o 16:05, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Tsue skazał Dodę?

    Jakiś zamorski trybunał kazał jej płacić odszkodowanie.

    Jednen hoooj. Tak samo oderwany od realiów czy praktyki w sądach polskich.

  • 49. Data: 2022-09-17 18:29:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-września-2022 o 16:08, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Masz rację, nie wiem, kto jest kim, prawdę mówiąc nie ma to dla mnie
    > znaczenia.
    > Żyd czy nie Żyd.

    Dla mnie też nie ważne ale są takie trybunały dla których to jest ważne.

    Śmiem twierdzić że gdyby sprawa dotyczyła wiary żydowskiej wyrok byłby inny.

  • 50. Data: 2022-09-17 18:31:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-17-września-2022 o 16:27, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Przejdzie ci, chyba, że masz obsesję na tym punkcie, to wtedy pewnie
    > nie.

    Jestem normalny. Jak widzę niekonsekwencję albo inne standardy dla
    jednych a inne dla drugich to DRĘ RYJA ;-)