  • 1. Data: 2022-09-13 18:37:00
    Temat: Niepokój
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ,,Nie wolno się dać zgnoić. Ani pozwolić, by ta zakłamana banda
    traktowała nas w ten sposób".

    https://archiwumosiatynskiego.pl/wpis-w-debacie/poli
    cja-sciga-osoby-ktore-skrytykowaly-brutalnego-wobec-
    manifestantki-policjanta/

    Warto przeczytać całość, bo te fragmenty poniżej pokazują tylko część
    działań milicji.

    "Funkcjonariusz nie poniósł żadnych konsekwencji służbowych, choć
    uderzenie potylicą w beton to poważne zagrożenie zdrowia i życia."

    "Wtedy, przed kamerami, asp. szt. Sylwester Grabowski, podchodząc od
    tyłu nagle powalił jedną z uczestniczek. Upadając uderzyła mocno tyłem
    głowy w betonowy chodnik. Sytuacja została nagrana przez min. 3 kamery."

    "Grabowski zeznawał, że pod jego adresem wylała się ,,fala hejtu".
    Przykład? Pytania do jego żony, czy wie, czym się zajmuje jej mąż - bije
    kobiety. Aspirant zablokował swoje konto na FB, ,,ale w sieci były
    wrzucane zdjęcia i obelżywe słowa pod moim adresem"

    ",,Każda pojedyncza wiadomość, którą otrzymałem, wywoływała we mnie
    niepokój""

    "Jego żona w sądzie zeznała, iż dostała trzy wiadomości, np. że jej mąż
    ,,nie popisał się w pracy", lub ,,proszę powiedzieć mężowi, by nie rzucał
    kobietami". Wszystkie zgłosiła na policję.
    - zeznawał Grabowski, 44-letni mężczyzna, który od ponad 20 lat pracuje
    w policji. ,,Czuję się zaszczuty", ,,odbieram te informacje jako nękanie
    mnie i mojej żony oraz groźby kierowane w naszym kierunku, które
    wzbudzają w nas obawę", pisał Grabowski w zawiadomieniu do prokuratora."

    "Agnieszka Laferi - aktywistka prodemokratyczna, wówczas też
    dziennikarka obywatelska pisząca w Obywatele News wysłała do żony
    Grabowskiego - Barbary, pytanie: ,,Czy pani mąż jest policjantem i
    wczoraj powalił na ziemię dziewczynę pod sądem w Warszawie?"

    Żonę to pytanie zaniepokoiło, bo - jak zeznawała - nie było tam ,,dzień
    dobry", ani innego grzecznościowego sformułowania. Dodatkowo określenie
    ,,powalił na ziemię" wykazywało ,,stosunek p. Agnieszki do tego
    zdarzenia". ,,W języku polskim pisze się pani z dużej litery", dodawała
    zupełnie poważnie tłumacząc strach, jaki wzbudziło pytanie."

    "Po kilku miesiącach została wezwana na przesłuchanie na komisariat w
    sprawie art 107 KW. ,,Nie wiedziałam, o co chodzi. Policjantka wyjaśniła
    mi, że to zadawanie pytania. Zapytała mnie, czy przyznaję się do nękania
    tej kobiety" - relacjonuje Laferi. Była zaskoczona. ,,Czułam się
    zażenowana, że państwo polskie zajmuje się takimi absurdami" - komentuje."

    "Na nagraniach jednak nie widać, aby kogokolwiek dziewczyna chciała
    zaatakować, a tym bardziej dokonywać ,,zamachu na życie, zdrowie lub
    wolność". Policjant zaś jej nie popchnął, tylko celowo, umyślnie i
    silnie ją przewrócił - na zwolnionym filmie bardzo wyraźnie widać, że
    pcha ją za prawe ramię w stronę ziemi i odpuszcza dopiero, gdy
    dziewczyna już nie ma szans, by nie grzmotnąć potylicą w chodnik. Gdy to
    się stało, od razu zbliżyli się reporterzy, a Grabowski naciągnął
    mocniej kominiarkę na twarz."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-09-13 19:16:56
    Temat: Re: Niepokój
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-13 o 18:37, Kviat pisze:

    > Warto przeczytać całość, bo te fragmenty poniżej pokazują tylko część
    > działań milicji.

    No i teraz Robert nie zgadza się, żeby losowo "poturbować"
    jednego z tego samego komisariatu.

  • 3. Data: 2022-09-13 21:49:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > dziewczyna już nie ma szans, by nie grzmotnąć potylicą w chodnik. Gdy to
    > się stało, od razu zbliżyli się reporterzy, a Grabowski naciągnął

    To juz szczyt szczytów. Bandyta czuje się nękany. Jak ma chorobę
    psychiczną i jest bandytą to nie powinien pracować w policji tylko
    siedzieć w domu wariatów.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-09-14 00:04:25
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dziewczyna już nie ma szans, by nie grzmotnąć potylicą w chodnik. Gdy to
    > się stało, od razu zbliżyli się reporterzy, a Grabowski naciągnął

    A jest filmik?
    A zdarzenie kojarzę.

  • 5. Data: 2022-09-14 09:27:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-września-2022 o 21:49, Animka pisze:
    > tylko
    > siedzieć w domu wariatów.

    wiatropylna siksa co się awanturuje na ulicy albo inny tego typu typek
    TEŻ ;-)

  • 6. Data: 2022-09-14 11:15:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 21:49:01 +0200, Animka napisał(a):

    > Bandyta czuje się nękany. Jak ma chorobę
    > psychiczną i jest bandytą to nie powinien pracować w policji

    Jak się pozbędą takich Grabowskopodobnych, to mało kto tam zostanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-09-14 18:40:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2022 o 18:37, Kviat pisze:

    > "Grabowski zeznawał, że pod jego adresem wylała się ,,fala hejtu".

    Wiadomo coś o perspirancie sztabowym rafale laskowskim - ten od "z
    rybom, tak?"? Podobno miał żądać usunięcia mema z internetów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!