  • 21. Data: 2023-02-26 10:31:08
    Temat: Re: szyba
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jakie 1-2 tysiace złotych? Przecież to by nie poszło z ich pensji.

    Czyli wykazali się jeszcze większą głupotą?

  • 22. Data: 2023-02-26 10:56:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 10:31, cef pisze:
    > Czyli wykazali się jeszcze większą głupotą?

    Mądrze to z pewnością nie było. Pytanie, kto w ogóle wpadł na taki
    pomysł, bo moim zdaniem "Panowie, załatwcie to jakoś" to powinno
    skutkować wizytą w odpowiedniej komórce i dopytaniem się, jaka jest
    procedura. Nie codziennie się te szyby rozbijają, ale to nie powód, by
    szukać koniecznie sprawcy wykroczenia.
    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-02-26 11:07:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2023 09:35:23 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Tak się zastanawiam. Celowo młotkiem ją rozbili?

    Moze i tak, przeciez nie wiesz jak sie kulsony bawią

    > Oczywiście z głupotą
    > reszty trudno dyskutować, ale faktem pozostaje, że pewnie jakiś kamień
    > spod kół innego pojazdu tę szybę uszkodził.

    No to czemu tamtego nie scigali?

    A moze predkosc przekroczyli :-)

    J.

  • 24. Data: 2023-02-26 11:08:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2023 10:03:06 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Że systemowo coś tu nie zadziałało. Rozbijający szybę kamień nie jest
    > winą policjanta i powinno to zostać normalnie "obsłużone" - trzeba
    > wymienić szybę. Sam pomysł "panowie to sobie załatwią" powinien - poza
    > oczywiście ukaraniem pomysłodawcy i wykonawców - skłonić kogoś do
    > przemyślenia, czy jednak nie mamy problemu z obsłużeniem takich typowych
    > niezawinionych przez nikogo szkód. Radiowozy nie mają autocasco. To
    > powinien być jednak jakiś budżet na pokrywanie takich losowych strat.

    A nie ma?

    To jak sobie radzicie - szukacie winnego?

    A przeciez to takie proste - caly komisariat płaci :-P

    J.

  • 25. Data: 2023-02-26 11:20:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2023 17:55:00 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Po prostu chodzi mi o to, że najpewniej żadnej winy tych policjantów w
    > tym nie było, i o to mi chodzi.

    No to czemu Policjanci sie nie postawili i nie powiedzieli, ze ich
    winy w tym nie ma, tylko z Policjantow sie stali Przestępcami?

    J.

  • 26. Data: 2023-02-26 11:21:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2023 17:41:14 +0100, PD wrote:

    > A pewnie, np. uprowadzili jakieś nastolatki z imprezy w plenerze, i tak
    > je dymali w swoim BMW, że aż szyby popękały. Uważasz to za mało
    > prawdopodobne?

    To wina nastolatek, ze sie opieraly szpilkami o szybę :-)

    J.

  • 27. Data: 2023-02-26 11:23:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Feb 2023 11:33:41 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, ale akurat na kamienie wpływu nie masz. Ja miałem podobny
    > przypadek kilka lat temu. Walnął kamień, ale nie było widać nic w polu
    > widzenia. Kamień wypadł spod kół jadącego z przeciwka pojazdu. Nawet
    > trudno powiedzieć, spod którego.
    >
    > Rano kolega pobierając samochód zauważył pęknięcie. Też przełożony kazał
    > nam to załatwić. Ale ani jemu, ani nam nie wpadł do głowy pomysł, by
    > jeździć po mieście i szukać żwirowozu. Sprawę załatwiła notatka służbowa
    > i postępowanie szkodowe. Wymienili szybę i tyle.

    No i kto beknął?
    Kolega z poprzedniej zmiany, czy kolega-magazynier?

    > Może i dłużej, niż mandatem zeszło, ale po prostu nikt nawet nie myślał,
    > by tak kombinować.

    Komendant u was nie dba o sprzęt :-)

    J.

  • 28. Data: 2023-02-26 11:54:55
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > skutkować wizytą w odpowiedniej komórce i dopytaniem się, jaka jest
    > procedura. Nie codziennie się te szyby rozbijają, ale to nie powód, by

    No ale jednak tak się stało. Czyli postąpili niemądrze, głupio po prostu,
    można rzec bez istotnego powodu.
    Teraz możesz rozpocząć procedurę wybielania, że to dopiero
    zarzuty, że być może nic takiego nie miało miejsca, że to tylko pismaki...

  • 29. Data: 2023-02-26 14:52:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 11:07, J.F pisze:
    > No to czemu tamtego nie scigali?
    Bo nie zauważyli, że szyba została uszkodzona?
    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-02-26 14:54:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 11:23, J.F pisze:

    > No i kto beknął?
    > Kolega z poprzedniej zmiany, czy kolega-magazynier?

    "Firma". Postępowanie szkodowe nie doprowadziło do ustalenia winnego.

    > Komendant u was nie dba o sprzęt ?

    Czemu?
    --
    Robert Tomasik