  • 1. Data: 2023-02-24 12:15:46
    Temat: szyba
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Sprawa z 2019 roku, a dopiero teraz o niej przeczytałem.

    Kulsony uszkodziły szybę w służbowym BMW. Przełożony kazał im to "jakoś
    załatwić", więc zrobili, jak umieli.
    Zatrzymali przypadkowego kierowcę furgonetki i zaczęli mu wmawiać, że szybę
    uszkodził nieprawidłowo zabezpieczony ładunek z jego auta.
    Kierowca odmówił przyjęcia mandatu, sprawa poszła do sądu, no i milicjanci
    mają zarzuty o przekroczenie uprawnień i złożenie fałszywych zeznań.

    https://spidersweb.pl/autoblog/policja-szyba-poznan-
    afera/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-02-24 17:45:09
    Temat: Re: szyba
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 12:15:46 +0100, Olin wrote:
> [...]
    > Kierowca odmówił przyjęcia mandatu, sprawa poszła do sądu, no i milicjanci
    > mają zarzuty o przekroczenie uprawnień i złożenie fałszywych zeznań.

    Kierowcy pogratulowac wygranej sprawy, ciekawe jak mu sie to udało.

    A Robertowi pogratulowac kolegów Policjantów, bo przeciez nie kulsonów
    :-P

    Ale zarzutów jakos mało - ja bym pare dorzucił.
    A wyrok jaki? Czy na razie tylko zarzuty?

    J.

  • 3. Data: 2023-02-25 09:35:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.02.2023 o 12:15, Olin pisze:
    > Kulsony uszkodziły szybę w służbowym BMW. Przełożony kazał im to "jakoś
    > załatwić", więc zrobili, jak umieli.

    Tak się zastanawiam. Celowo młotkiem ją rozbili? Oczywiście z głupotą
    reszty trudno dyskutować, ale faktem pozostaje, że pewnie jakiś kamień
    spod kół innego pojazdu tę szybę uszkodził.
    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-02-25 09:56:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak się zastanawiam. Celowo młotkiem ją rozbili? Oczywiście z głupotą
    > reszty trudno dyskutować, ale faktem pozostaje, że pewnie jakiś kamień
    > spod kół innego pojazdu tę szybę uszkodził.

    Pewnie i kamień. Co to zmienia?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2023-02-25 09:56:35
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Tak się zastanawiam. Celowo młotkiem ją rozbili? Oczywiście z głupotą
    > reszty trudno dyskutować, ale faktem pozostaje, że pewnie jakiś kamień
    > spod kół innego pojazdu tę szybę uszkodził.

    Jak z domyslów robi się fakty? Też bym chciał mieć taką supermoc ;)

    PD

  • 6. Data: 2023-02-25 10:03:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pewnie i kamień. Co to zmienia?

    Że systemowo coś tu nie zadziałało. Rozbijający szybę kamień nie jest
    winą policjanta i powinno to zostać normalnie "obsłużone" - trzeba
    wymienić szybę. Sam pomysł "panowie to sobie załatwią" powinien - poza
    oczywiście ukaraniem pomysłodawcy i wykonawców - skłonić kogoś do
    przemyślenia, czy jednak nie mamy problemu z obsłużeniem takich typowych
    niezawinionych przez nikogo szkód. Radiowozy nie mają autocasco. To
    powinien być jednak jakiś budżet na pokrywanie takich losowych strat.
    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-02-25 10:04:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 09:56, PD pisze:
    > Jak z domyslów robi się fakty? Też bym chciał mieć taką supermoc ?

    Napiszesz coś szerzej? Bo nie do końca rozumiem, co chciałeś przekazać.
    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-02-25 10:52:33
    Od: PD <p...@g...pl>

  • 9. Data: 2023-02-25 10:58:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 10:52, PD pisze:
    > [...] ale faktem pozostaje, że pewnie jakiś [...]
    A jakaś alternatywna teoria? Walili młotkiem?
    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-02-25 11:23:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.02.2023 10:03, Robert Tomasik wrote:
    > Radiowozy nie mają autocasco. To powinien być jednak jakiś budżet na
    > pokrywanie takich losowych strat.

    Jak będzie budżet, to co będzie skłaniało kierowce do dbania o pojazd?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz