  • 191. Data: 2023-03-03 00:29:01
    Temat: Re: szyba
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kwestia dogadania warunków. Podstawą jest to że przy dużych flotach
    > ubezpieczenia nie mają sensu.

    Zależy jakie. Akurat OC to różnie z tym może być. Duża flota i
    infrastruktura nie pomoże w płaceniu 200 dożywotnich rent.

    --
    Marcin

  • 192. Data: 2023-03-03 00:31:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Przede wszystkim odpada przepychanie się z pokrzywdzony po sądach i
    > udowadnianie, że się nie jest żółwiem pomimo oczywistego braku skorupy.

    Za to nie odpada przepychanka po sądach z ubezpieczycielem, co zdaje
    się w POlsce jest nagminne.

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2023-03-03 00:35:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe do końca - czysto finansowo opłaca się ponieśc niewielkie koszty niż
    > ewentualną bardzo dotkliwą, choć mniej prawdopodobną stratę.

    Czysto finansowo to się opłaca nie ponosić żadnych kosztów. To nie
    jest kwestia opłacalności (rachunków) a zarządzania ryzykiem. Jak
    będzie jakiś manager, który zaoszczędzi 10k miesięcznie na
    ubezpieczeniu bo nic się nie wydarzyło to przecież nie powiesz, że to
    się opłacało, a bardziej, że głupota i nalezy się go pozbyć.

    --
    Marcin

  • 194. Data: 2023-03-03 00:39:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Thu, 2 Mar 2023 06:32:44 +0100, PD wrote:
    > Hazard oczywiscie jest, ale dla ubezpieczyciela.
    > Bo klient na tym nie może zarobic, tylko co najwyzej mniej stracic.
    > No chyba, ze go stać na WTC, to inaczej :-)

    Zależy od ubezpiecznie i od filozofii życiowej/statusu
    społęczno-majątkowego. Weż np. ubezpieczenia podróżne i wypłaty za
    opoźnienia lotów, odwołania, problemy z bagażem. Dla jednych kilkaset
    zł za 1h opoźnienia to średni-uczciwa kompensata, dla innych czysty
    zysk.

    --
    Marcin

  • 195. Data: 2023-03-03 00:44:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-02, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale ja sie pytam, ile jej wrzucasz do puszki.

    Zależy jak poszło mi profilowanie. Na ogół nie wrzucam. Jaki związek z
    rzekomo naturalną chęcią wyr..nia osoby postronnej aby sobie dobrze
    zrobić bo miałem pecha?

    --
    Marcin

  • 196. Data: 2023-03-03 06:20:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2023 o 23:32, PD pisze:

    > Będę się upierał :) Opłacalność to miernik, który mówi czy mamy zysk czy
    > nie.

    Na tej zasadzie większość usług jest nieopłacalnych dla klienta:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2023-03-03 06:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ubezpieczyciel zarabia na tym, że łączy potencjalnych pokrzywdzonych.
    > Ale musi na tym zarabiać.

    A co ja napisałem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2023-03-03 06:22:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zależy jakie. Akurat OC to różnie z tym może być.

    OC w przypadku samochodów jest obowiązkowe i regulowane ustawą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 199. Data: 2023-03-03 07:38:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > OC w przypadku samochodów jest obowiązkowe i regulowane ustawą.

    No to tym bardziej co mowić o opłacalności?

    --
    Marcin

  • 200. Data: 2023-03-03 07:55:10
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.03.2023 o 06:20, Shrek pisze:

    > Na tej zasadzie większość usług jest nieopłacalnych dla klienta:P

    Oczywiście, że tak. W większości przypadków klient chce uzyskać usługę,
    bo jest mu potrzebna, a nie na niej zarobić. Coś mi świta, że takiego
    klienta nazywamy konsumentem :P

    PD