  • 11. Data: 2023-02-25 11:27:21
    Temat: Re: szyba
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A jakaś alternatywna teoria? Walili młotkiem?

    Może pałką? Po pijaku? Ale faktem pozostaje, że pewnie gdyby to był
    samochód cieśli, to bardziej pradopodobny byłby młotek.
    Nie do końca rozumiem, dlaczego kulsony miałyby mieć przy sobie młotek?
    Dlaczego jako alternatywę dla kamienia wskazałeś akurat najmniej
    prawdopodobną możliwość?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2023-02-25 11:33:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak będzie budżet, to co będzie skłaniało kierowce do dbania o pojazd?

    Wiesz, ale akurat na kamienie wpływu nie masz. Ja miałem podobny
    przypadek kilka lat temu. Walnął kamień, ale nie było widać nic w polu
    widzenia. Kamień wypadł spod kół jadącego z przeciwka pojazdu. Nawet
    trudno powiedzieć, spod którego.

    Rano kolega pobierając samochód zauważył pęknięcie. Też przełożony kazał
    nam to załatwić. Ale ani jemu, ani nam nie wpadł do głowy pomysł, by
    jeździć po mieście i szukać żwirowozu. Sprawę załatwiła notatka służbowa
    i postępowanie szkodowe. Wymienili szybę i tyle.

    Może i dłużej, niż mandatem zeszło, ale po prostu nikt nawet nie myślał,
    by tak kombinować.
    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-02-25 12:03:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 11:27, Kviat pisze:
    > Dlaczego jako alternatywę dla kamienia wskazałeś akurat najmniej
    > prawdopodobną możliwość?
    Po prostu żadna bardziej prawdopodobna mi nie przyszła do głowy.
    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-02-25 12:10:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Po prostu żadna bardziej prawdopodobna mi nie przyszła do głowy.

    Wozili tym autem panienki, robili akrobacje na dwóch kołach i pękła.
    Jest to prawdopodobne?

  • 15. Data: 2023-02-25 12:18:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po prostu żadna bardziej prawdopodobna mi nie przyszła do głowy.

    Na twoim miejscu bym się tym nie chwalił.
    Zawsze sądziłem, że dobry policjant to taki, któremu do głowy przychodzą
    najbardziej prawdopodobne możliwości, a nie taki, któremu do głowy
    przychodzą najbardziej nieprawdopodobne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2023-02-25 17:41:14
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A jakaś alternatywna teoria? Walili młotkiem?

    A pewnie, np. uprowadzili jakieś nastolatki z imprezy w plenerze, i tak
    je dymali w swoim BMW, że aż szyby popękały. Uważasz to za mało
    prawdopodobne?

    PD

  • 17. Data: 2023-02-25 17:55:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 12:18, Kviat pisze:
> [...]
    > najbardziej prawdopodobne możliwości, a nie taki, któremu do głowy
    > przychodzą najbardziej nieprawdopodobne.
    Po prostu chodzi mi o to, że najpewniej żadnej winy tych policjantów w
    tym nie było, i o to mi chodzi.
    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-02-25 21:17:18
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Po prostu chodzi mi o to, że najpewniej żadnej winy tych policjantów w
    > tym nie było, i o to mi chodzi.

    A jakie masz podstawy by tak przypuszczać? Kto nie mający nic na
    sumieniu odwala takie krzywe akcje? Ewidentnie chcieli zatuszować to,
    jakie zdarzenie spowodowało pęknięcie szyby. Chcesz mi powiedzieć że to
    debile którzy zaryzyowali kariery dla 1-2 tyś zł?

    PD

  • 19. Data: 2023-02-26 00:42:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-25, PD <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jakie zdarzenie spowodowało pęknięcie szyby. Chcesz mi powiedzieć że to
    > debile którzy zaryzyowali kariery dla 1-2 tyś zł?

    Zdarzyć się mogło. Mogło się też zdarzyć, że mieli przełożonego debila,
    który zrobił z tego problem. Ale też, co po tym wycieli wskazuje, że
    albo sami debile, albo typowe kulsony, więc spokojnie może być w tym
    więcej kupy.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2023-02-26 01:12:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2023 o 21:17, PD pisze:
> [...]
    > jakie zdarzenie spowodowało pęknięcie szyby. Chcesz mi powiedzieć że to
    > debile którzy zaryzyowali kariery dla 1-2 tyś zł?

    Jakie 1-2 tysiace złotych? Przecież to by nie poszło z ich pensji.
    --
    Robert Tomasik