  • 1. Data: 2023-02-19 10:00:49
    Temat: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/swiat/monachium-konferencja-bezpiec
    zenstwa-antony-blinken-usa-formalnie-ustalily-ze-ros
    ja-na-ukrainie-dopuscila-sie-zbrodni-przeciwko-ludzk
    osci-kamala-harris-komentuje-6766011
    > "Opierając się na uważnej analizie prawa i dostępnych faktów,
    > ustaliłem, że członkowie sił Rosji i inni rosyjscy przedstawiciele
    > dokonali zbrodni przeciwko ludzkości na Ukrainie" - oznajmił Blinken w
    > oświadczeniu wydanym podczas Monachijskiej Konferencji Bezpieczeństwa.
    > Jak dodał szef dyplomacji USA, świadczą o tym egzekucje ukraińskich
    > mężczyzn, kobiet i dzieci, *tortury cywilów poprzez bicie*,
    > *rażenie prądem i symulowane egzekucje*, gwałty oraz deportacje setek
    > tysięcy Ukraińców w głąb Rosji, w tym dzieci.

    Dlaczego Ruscy to frajerzy? Bo nie podążyli śladem USA w Iraku i
    Afganistanie, nie zainstalowali swojego rządu który by wyłączył
    działania ich wojsk spod jurysdykcji międzynarodowej.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-02-19 12:02:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 10:00, A. Filip pisze:
    > Dlaczego Ruscy to frajerzy? Bo nie podążyli śladem USA w Iraku i
    > Afganistanie, nie zainstalowali swojego rządu który by wyłączył
    > działania ich wojsk spod jurysdykcji międzynarodowej.
    Zdaje się, ze chcieli tego dokonać. Po to im zdobycie Kijowa było
    potrzebne. I jeszcze, by władze Ukrainy uznały niepodległość tych
    wschodnich republik, które mogłyby wówczas przyłączyć się do Rosji.
    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-02-19 12:09:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zdaje się, ze chcieli tego dokonać. Po to im zdobycie Kijowa było
    > potrzebne. I jeszcze, by władze Ukrainy uznały niepodległość tych
    > wschodnich republik, które mogłyby wówczas przyłączyć się do Rosji.

    "Chcieli ale nie wyszło" => frajerzy na inny sposób.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2023-02-19 12:19:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 12:09, A. Filip pisze:
    > "Chcieli ale nie wyszło" => frajerzy na inny sposób.

    Nie docenili Ukrainy.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-02-19 12:23:33
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > "Chcieli ale nie wyszło" => frajerzy na inny sposób.

    Co wy z tym Kijowem?
    Nic nie wskazuje na to, żeby mieli zamiar zajęcie Kijowa!

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2023-02-19 12:37:05
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 12:23, Wiesiaczek pisze:

    > Co wy z tym Kijowem?

    W twojej rzeczywistości na kijów nie jechały dwie ruskie kolumny?
    Jedna z rosji a druga z białorusi?
    A desant na hostomel to w twojej rzeczywistości wykonali kosmici
    czy krasnoludki?

    > Nic nie wskazuje na to, żeby mieli zamiar zajęcie Kijowa!

    Dla rosyjskich onuc i kurew faktycznie nic.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2023-02-19 13:50:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@o...pl> pisze:

    > W twojej rzeczywistości na kijów nie jechały dwie ruskie kolumny?
    > Jedna z rosji a druga z białorusi?
    > A desant na hostomel to w twojej rzeczywistości wykonali kosmici
    > czy krasnoludki?

    AFAIR USA dokonało rajdu pancernego/zmotoryzowanego około Bagdadu bez
    zajęcia go *w tym rajdzie*. _Może_ Ruscy robili ten rajd tylko z
    podtekstem "dać szczęściu szansę" (może_ Kijów padnie).

    > Dla rosyjskich onuc i kurew faktycznie nic.

    On robi za ruskiego adwokata a nie oskarżyciela wiec na grupie prawo
    wystarczyłoby w jego przypadku zamiast "nic nie _wskazuje_ " użycie
    "brak _dowodów_ " żeby truł jak rasowy prawnik przed wyrokiem sądu IMHO :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2023-02-19 14:13:08
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 12:37, RadoslawF pisze:

> [...]
    > A desant na hostomel to w twojej rzeczywistości wykonali kosmici
    > czy krasnoludki?

    > Dla rosyjskich onuc i kurew faktycznie nic.

    Dlaczego jeszcze nie pływasz w odchodach razem z runtami, kapelindrami i
    innymi to nie wiem?

    PLONK!

  • 9. Data: 2023-02-19 14:28:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 13:50, A. Filip pisze:

    > AFAIR USA dokonało rajdu pancernego/zmotoryzowanego około Bagdadu bez
    > zajęcia go *w tym rajdzie*. _Może_ Ruscy robili ten rajd tylko z
    > podtekstem "dać szczęściu szansę" (może_ Kijów padnie).

    Walka o Kijów była by głupotą. To oczywiste.
    Nawet gdyby Kijów poddał się bez walki to i tak utrzymanie go byłoby
    beznadziejnie trudne.
    Zresztą Rosji chodziło, o czym cały czas mówili, o wyzwolenie Donbasu i
    Ługańska, nie czytałeś?

    Co do obecności armii rosyjskiej pod Kijowem, to cel był zupełnie inny.
    Putin w ten sposób starał się nakłonić Ukrów do rozmów, jak to mówią,
    prężąc muskuły. W ten sposób Ukraina by ocalała i uniknięto by
    zniszczenia całego kraju i setek tysięcy ofiar.

    Niestety, Zieliński dał się podpuścić zachodowi, który obiecał pomoc no
    i wyszło jak wyszło.
    Zieliński wyszedł na amerykańską marionetkę i doprowadził do ruiny
    całkiem nieźle prosperujące państwo.

    USA załatwiły swoje problemy z pozbyciem się staroci z magazynów, z
    Rosją, która została osłabiona, z Chujnię europejską, która też dostała
    po dupie, nie wyłączając oczywiście Polski, która dostała po dupie
    najwięcej.

    Grywasz w szachy?
    To właśnie jest taka partia którą rozgrywa USA z Rosją a Ukraina jest
    tylko pionkiem w tej grze.
    A ponieważ Rosjanie są w tej dziedzinie mistrzami, sądzę, że doprowadzą
    partię do końca po swojej myśli.

  • 10. Data: 2023-02-19 15:07:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 14:28, Wiesiaczek pisze:
    > To właśnie jest taka partia którą rozgrywa USA z Rosją a Ukraina jest
    > tylko pionkiem w tej grze.
    > A ponieważ Rosjanie są w tej dziedzinie mistrzami, sądzę, że doprowadzą
    > partię do końca po swojej myśli.

    Czyli zakładasz, że celem Rosji było wykazanie, że mają armię w
    rozsypce? Było spowodowanie, że stali się pariasami świata? Mają za duże
    bezrobocie, to uznali, że jak ze 100.000 żołnierzy zginie, to się
    poprawi? Była utrata rynków zbytu dla gazu i ropy w Europie? W sumie to
    im się udało :-)
    --
    Robert Tomasik