  • 91. Data: 2023-02-28 06:35:38
    Temat: Re: szyba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, to bym tu lobbował za kłamstwem, ale weź mi przybliż, czym różni
    > się pęknięcie szyby wykonane kamieniem na wylotówce z Poznania od tego
    > na parkingu pod Energylandią.

    Nie byłeś najbystrzejszy w klasie, prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-02-28 06:36:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pekniecie pewnie niczym (nie wchodząc w "forensics"). Natomiast
    > okoliczności powstania mogą już nie być za wygodne, a do okoliczności
    > wtórne/pierwotne jest miejsce.
    >
    > Nb. takie samochody to mają jakieś śledzenie gps?

    NIe da rady - cały czas by się psuło - jak monitoring.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-02-28 06:38:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2023 o 06:08, PD pisze:

    > Problem polega na tym, że widzisz nieracjonalne zachowanie (załatwianie
    > sprawy przy pomocy wywrotki ze żwirem, zamiast notatki służbowej która
    > by wszystko załatwiła - wg. Ciebie). Wiesz też, że masz do czynienia ze
    > zwyłymi bandziorami, co potwierdza wyrok skkazujący. I teraz za wszelką
    > cenę usiłujesz nie widzieć nic podejrzanego w owym nieracjonalnym
    > zachowaniu owych bandziorów. Coś jak byś widział kolesia biegnącego na
    > pełnej piździe z damską torebkką, i powiedział - z pewnością spieszy się
    > na pociąg, innego racjonalnego wytłumaczenia nie widzę. Trochę
> [...]

    Nie do końca - on tak szuka wyjaśnień głównie jeśli chodzi o kulsonów.
    Więc bardziej adekwatne jest jakby widział kulsona bijącego żonę i
    tłumaczył że pewnie stawiała opór przy czynnościach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-02-28 06:51:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nie zadziała. Już prędzej położyć monetę na głosniku i stłuc lampę na
    > suficie;)

    Jak duży głosnik (srednica, moc) i go pacniesz w odpowiednim miejscu
    krzywej AC, to MZ szansa, że cisnieniem wywali. Z drugiej strony to
    paniecie może być na tyle za duże, że cewkę odmembrani i tyle.

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2023-02-28 07:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak duży głosnik (srednica, moc) i go pacniesz w odpowiednim miejscu
    > krzywej AC, to MZ szansa, że cisnieniem wywali. Z drugiej strony to
    > paniecie może być na tyle za duże, że cewkę odmembrani i tyle.

    Byłem n wielu imprezach z naprawdę dużymi głośnikami i nie wywalało:p A
    jak podłączysz do gniazdka to się normalnie cewka spali i tyle tego będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-02-28 07:12:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Byłem n wielu imprezach z naprawdę dużymi głośnikami i nie wywalało:p A

    Bo pewnie pomieszczenie dużo i niezamknięte.

    > jak podłączysz do gniazdka to się normalnie cewka spali i tyle tego będzie.

    No jak tak po prostu podłaczysz to najpewniej tak.

    --
    Marcin

  • 97. Data: 2023-02-28 08:13:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-28 o 06:08, PD pisze:

> [...]
    > pełnej piździe z damską torebkką, i powiedział - z pewnością spieszy się
    > na pociąg, innego racjonalnego wytłumaczenia nie widzę. Trochę

    Robert jest od rozmydlania.
    Wjedzie kolejny temat (publikują materiał
    o strzelaninie w Poznaniu - wyciekło nagranie),
    to też się wykaże.

  • 98. Data: 2023-02-28 10:46:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Feb 2023 08:13:44 +0100, cef napisał(a):

    > Robert jest od rozmydlania.

    Trzeba przyznać, że robi to skutecznie. Wywiązała się niezbyt mądra
    dyskusja o rzekomych kamieniach, a nikt nie zastanawia się jakim trzeba być
    złamasem, żeby oskarżyć przypadkowego człowieka o uszkodzenie szyby. Jedyny
    problem, to że się wydało, a przecież dobrze żarło.
    Shrek ma rację, że milicjantów i osiedlowych żuli różni głównie fason
    dresu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2023-02-28 10:50:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Feb 2023 22:52:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd Ci się ubzdurzyło, że ja kogokolwiek - w szczególności dziennikarzy
    > nienawidzę.

    Ponoć przy leczeniu uzależnień najtrudniejszy krok, to przyznanie przed
    samym sobą, że ma się problem.

    > Po prostu zwracam uwagą na niską wiarygodność tych źródeł i
    > tyle.

    I nigdy nawet nie próbowałeś wyjść poza ogólniki, a konkretów naturalnie
    nie możesz podać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 100. Data: 2023-02-28 11:00:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-02-28, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > problem, to że się wydało, a przecież dobrze żarło.
    > Shrek ma rację, że milicjantów i osiedlowych żuli różni głównie fason

    Mnie zastanawia jaka jest rzeczywista skala tego zjawiska. W sensie ilu
    nie ma kłopotów z takimi numerami.

    --
    Marcin