  • 21. Data: 2009-11-24 00:41:58
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Jednak klasa szkolna, to raczej nie izba pamięci, czy inne muzeum...

    Nie izba pamięci? Kiedy patrzę na listę lektur obowiązkowych w szkołach, mam
    wrażenie, że to właśnie chcemy zrobić z klasy szkolnej. Izba pamięci, w
    której rozdrapuje się stare rany, wskrzesza zapomniane konflikty...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 22. Data: 2009-11-24 01:33:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Z drugiej strony wyznawcy kreacjonizmu są zmuszani płacić ze swoich
    > podatków pensje nieprawomyślnych nauczycieli historii, biologii i
    > geografii uczących "bezwartościowych bzdur".

    Sęk w tym, że nauka to nauka - z "wyznawaniem" nie ma nic wspólnego.

    Zaś kreacjonizm w tym kontekście można uznać w najlepszym przypadku za
    jedną, małą teorię filozoficzną - podobnie jak Wielkiego Latającego
    Potwora Spaghetti (a'propos: kto pamiętał o święcie? ;) czy Niewidzialne
    Różowe Jednorożce.

  • 23. Data: 2009-11-24 01:34:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    =Marcos= pisze:

    > A ilu ludzi nie chodzi do opery, a muszą finansować budowy/remonty oper!
    > Na stadionach zasiada również tylko pewna grupa ludzi, a płaci cały kraj.
    > Samolotami lata mniejszość, a narodowego przewoźnika finansujemy wszyscy.

    Znaczy się twierdzisz, że kościoły to placówki rozrywkowe, okazyjnie
    zajmujące się przewozami pasażerskimi?

  • 24. Data: 2009-11-24 06:29:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Zygmunt wrote:

    > A w telewizji publicznej i prywatnej a dostępnej publicznie masz
    > masę przemocy, sexu i zboczeń i dlaczego się tym nie zajmujesz?

    Telewizję można wyłączyć, a obowiązku szkolnego nie.
    J.

  • 25. Data: 2009-11-24 07:32:09
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > W szkole tak mówili :) ?

    Sugerujesz że tą propagandę łyknął w szkole? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Każdy wie, gdzie go but uciska.

  • 26. Data: 2009-11-24 07:35:13
    Temat: Re: symbole religijne w klasie [krzyż - Rzymska kara śmierci przez torturę]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:
> [...]
    > chamstwem, a znane są przecież przypadki czynienia tego nie tylko w
    > szkołach, ale i w placówkach służby zdrowia, stołówkach (nie wiem czy
    > przyjemnie spożywałoby ci się posiłek w lokalu przyozdobionym
    > fotografiami przedstawiającymi powieszenie). Są osoby(?), którym
    > przeszkadza w witrynie kiosku pismo z gołą dupą na okładce, ale widok
    > zakatowanego, konającego człowieka, któremu w trakcie męki mogły się
    > ponadto zdarzyć różne efekty wynikające z utraty panowania nad
    > czynnościami fizjologicznymi (co nietrudno sobie wyobrazić) jakoś nie

    Jak znajduje chyba prawie że perwersyjną przyjemność dowalania
    oponentowi "efektami ubocznymi" argumentacji którą "podobni jemu"
    używają z lubością w innych kwestiach/dyskusjach :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Od tuszu się uczernisz, cynober zabarwi cię na czerwono.

  • 27. Data: 2009-11-24 08:11:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 21:58:59 +0100, Agall napisał(a):

    > Wlaśnie dlaczego w szkole publicznej moje dzieci mają być narażone na
    > oglądanie przemocy - katowanego na krzyżu ???

    Tego nikt nie odbiera jako przemocy. Porównywanie ze zdjęciami wisielców
    nie trafione. Psychika ludzka traktuje podobne sprawy zależnie od
    kontekstu. Mięso na wystawie u rzeźnika nikogo nie bulwersuje, a mięso
    na przejściu dla pieszych przeraża... Kontekst jest ważny.

    Henry

  • 28. Data: 2009-11-24 08:14:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 23:22:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Po drugie - telewizja to telewizja, co do zasady rozrywka i propaganda,
    > a szkoła to edukacja i wychowanie.

    I właśnie dlatego trzeba uczniów przyzwyczajać do tego że katolicy dominują
    i rządzą w Polsce. Zamiatając skutki pod dywan nie zmienisz przyczyn.

    Henry

  • 29. Data: 2009-11-24 08:25:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b0b3822$1@news.home.net.pl...

    > Znaczy się twierdzisz, że kościoły to placówki rozrywkowe, okazyjnie
    > zajmujące się przewozami pasażerskimi?

    skoro juz o tym wspomniales, to jakby sie tak przyjzec, to ten opis pasuje
    jak ulal ;)

  • 30. Data: 2009-11-24 08:27:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b0b0017$1@news.home.net.pl...

    > To co, ta postać zwykle widoczna na krzyżu to jakiś akrobata? Bo mi się
    > wydawało, że raczej ofiara sadystycznej kaźni... Ale mogę się mylić.

    to lotnik, prosze kolegi, taki nasladowca ikara, tylko na stelazu zapomnial
    plutna rozpiac i dlatego marnie skonczyl, jak ikar