  • 1. Data: 2009-11-23 16:34:59
    Temat: Telefonia: czy można zażądać normalnej oferty na firmę?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Zastanawia mnie jak to jest z abonamentami dla firm i "dla ludzi" - czy
    człowiek może zażądać biznesowego, a firma takiego "dla ludzi"? Chodzi mi o
    oferty dostawców usług telekomunikacyjnych, internetowych itp... Zazwyczaj
    są dwa zestawy abonamentów i gdy człowiek z ulicy chce biznesowego, robią
    problemy. Gdy firma chce takiego dla ludzi - też problemy.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2009-11-25 20:30:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 17:34:59 +0100, =Marcos= napisał(a):

> [...]
    > są dwa zestawy abonamentów i gdy człowiek z ulicy chce biznesowego, robią
    > problemy. Gdy firma chce takiego dla ludzi - też problemy.

    dyskryminacja = temat śliski

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

  • 3. Data: 2009-11-28 14:49:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Nov 2009, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    [...]
    > dyskryminacja = temat śliski

    Ale to jest "niezabroniona dyskryminacja" - wyróżniony jest obiektywny
    czynnik, ktoremu nie sposób przypisać cech osobistych; nie jest to
    ani dyskryminacja ze względu na wiek, płeć czy rasę, ani dyskryminacja
    "po widzimisię".
    Jest jasne kryterium - chcesz "modelu biznesowego" - załóż firmę.
    Chcesz "modelu osobistego" - nie korzystaj z niego do DG (zresztą
    trzeba ustalić, co mogą zrobić za skorzystanie :D, patrz klasyczny
    przykład kont bankowych)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-11-30 14:16:36
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik =Marcos= napisał:
> [...]
    > Zazwyczaj są dwa zestawy abonamentów i gdy człowiek z ulicy chce
    > biznesowego, robią problemy. Gdy firma chce takiego dla ludzi - też

    Miałem przez jakiś czas telefon na firmę i miałem zwykły abonament.
    Pierwszy raz słyszę, aby były takie ograniczenia.

    W drugą stronę natomiast nie próbowałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik