  • 201. Data: 2022-08-16 12:43:17
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 12:09, Olin pisze:

    > To jądrowe niby jak miałoby zajść?

    Wyciek odpadów radioaktywnych. Czesi tam wyżej mają elektrownię jądrową
    - tak przykładowo, bo równie dobrze ktoś mógł wywalić jakieś czujniki,
    które też zawierają takie materiały.

    --
    Robert Tomasik

  • 202. Data: 2022-08-16 12:44:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 12:16, Olin pisze:

    > Zaintrygowałeś mnie. na czym polegały te "działania"?

    Nie chce mi się specjalnie dla Ciebie pisać kolejny raz. Zajrzyj sobie
    do posta, z którego to chyba wyciąłeś.

    --
    Robert Tomasik

  • 203. Data: 2022-08-16 12:45:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Aug 2022 23:49:56 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Był zdaje się fajny i znaczący wyrok
    > sądu w usiech dot. fake newsów, z wyrokiem na 20M USD.

    No ale skazano amerykańskiego Cejrowskiego, więc w sumie o czym gadać.

    Chyba że chodzi o kogoś innego, bo tu piszą o 4.1 mln.
    https://www.euractiv.pl/section/demokracja/news/usa-
    twierdzil-ze-szkolna-masakra-byla-ustawka-a-teraz-za
    placi-rodzinie-ofiary-4-mln-dolarow/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 204. Data: 2022-08-16 12:46:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 07:48:23 +0200, Henryk Hajdan napisał(a):

    > To samo pytanie zadają dziennikarze ?
    > gdzie jest europoseł Patryk Jaki ?
    > gdzie jest minister Kaleta ?

    Powtórzę się: haratają w golfa.

  • 205. Data: 2022-08-16 13:00:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:37:01 +0200, J.F napisał(a):

    > ale jaki to procent ryb w Odrze? 1%, 10%, 50%, 100% ?
    > Ile jest normalnie w Odrze ryb ... np na kilometr nurtu

    Są jeszcze jakieś ryby, które pływają normalnie?

    > b) te poparzone rece ... fakt, czy fakt prasowy?

    Tak, pismaki się zmówili i kłamią, a za nimi choćby Elżbieta Polak, lubuska
    marszałek, zaś wędkarze z rękami w bąblach to statyści, którzy wcześniej
    leżeli w szpitalach kowidowych.

    https://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,
    28792925,marszalek-polak-o-odrze-sa-ludzie-wedkarze-
    ktorzy-maja-poparzone.html#do_w=166&do_v=642&do_st=R
    S&do_sid=712&do_a=712#S.popular-K.C-B.1-L.3.zw

  • 206. Data: 2022-08-16 13:04:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:41:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]

    ktorzy-maja-poparzone.html#do_w=166&do_v=642&do_st=R
    S&do_sid=712&do_a=712#S.popular-K.C-B.1-L.3.zw

    "Są ludzie, wędkarze, którzy mają poparzone ręce, są w bąblach. Umawiamy
    ich do dermatologów. Nie są to lawinowe zgłoszenia. Musimy jednak liczyć
    się z tym, że choroby mogą się pojawiać."

    Teraz robią to służby, ale przez dwa tygodnie wolontariusze wyciągali ryby
    ręcznie, zanim władza oderwała się na chwilę od dojenia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 207. Data: 2022-08-16 13:06:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 12:37, J.F pisze:

    > a) ale jaki to procent ryb w Odrze? 1%, 10%, 50%, 100% ?
    > Ile jest normalnie w Odrze ryb ... np na kilometr nurtu

    Wydaje mi się, że faktycznie dość istotne jest, jaki procent martwych
    ryb wyłowiono. Teraz podobno mają do akcji wejść lodołamacze.
    Ale istotniejsze jest, że szlag trafił jakieś około sto procent ryb. :(

    --
    -
    Akarm

  • 208. Data: 2022-08-16 13:08:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:43:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wyciek odpadów radioaktywnych. Czesi tam wyżej mają elektrownię jądrową
    > - tak przykładowo,

    Nie mają. Obie czeskie elektrownie są daleko od Odry.

    > równie dobrze ktoś mógł wywalić jakieś czujniki,
    > które też zawierają takie materiały.

    A tak dokładniej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 209. Data: 2022-08-16 13:40:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 13:08:39 +0200, Olin wrote:

    > Nie mają. Obie czeskie elektrownie są daleko od Odry.

    Ale w zlewisku jakich rzek?

    Poz tym pewnie co pewien czas oddaja troche odpadow do utylizacji ...
    najtanszej firmie z przetargu ? :-)

    > A tak dokładniej?

    Ameryk np.
    Ale moga byc i inne - na youtube jest pare historii z Ameryki
    Południowej/Środkowej.

    J.

  • 210. Data: 2022-08-16 13:42:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 13:06:04 +0200, Akarm wrote:

    > Wydaje mi się, że faktycznie dość istotne jest, jaki procent martwych
    > ryb wyłowiono.

    Byc moze, bo jednak ... ryby caly czas umieraja i rzeka sobie z nimi
    radziła.

    > Teraz podobno mają do akcji wejść lodołamacze.
    > Ale istotniejsze jest, że szlag trafił jakieś około sto procent ryb. :(

    Ale
    a) czy to prawda,
    b) co z rybami w nieskazonych odcinkach - trzymaja sie swoich rejonów,
    czy juz splywają z prądem ?

    J.