  • 91. Data: 2022-08-12 17:44:12
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale niech piszą prawdę, a nie robią "dymu" z losowego zdarzenia.

    Chyba pora ogłosić trzecie prawo godwina:

    3 - jeśli w dyskusji w internecie robert zaczyna twierdzić, że "pismaki
    szukają sensacji" i należu poczekać aż stosowne organy wyjaśnią sprawę,
    to znaczy że mamy doczynienia z grubą aferą a stosowne służby są
    zamieszane w jej ukrywanie, najczęściej do stopnia ministerialnego albo
    i samego p.o.remiera i nadmarszałka.

    Jakby się ktoś zostanawiał że pierwsze prawo gowdwina zna ale gdzie
    drugie to informuje:

    2- jeśli robert powołuje się na jakiś przepis albo brzmienie tego
    przepisu tłumaczy, to znaczy że pod żadnym pozorem tego aktu prawnego
    nie należy interpretować w ten sposób.

    Taki sasin, tylko w mundurze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2022-08-12 17:50:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo i nie było. Taka ciekawostka - dwa tygodnie po pierwszych zdechłych
    > rybach woda dopływa do Frankfurtu i wreszcie Niemcy mogą ją sobie
    > zbadać. Wykrywają rtęć w zabójczych, pozaskalowych stężeniach. Czemu
    > nasze laboratoria nie wykryły rtęci? Przecież pierwsze co się robi
    > badając wodę to test na obecność metali ciężkich.

    Bo te służby podlegają pod kierownictwo polityczne. A kierownictwo
    kazało niewykrywać w nadziei, że się zzejdzoe (rozpłynie).

    I plan był dobry, tylko te pismaki i niemce! Kurwa węszą i sensacji
    szukają zamiast słuchać komunikatów ministra, co nawet chciał się kąpać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2022-08-12 17:53:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 12:06, J.F pisze:

    > No ale - wczesniej bylo lepiej?
    > Tez byly obsadzone przez znajomych i krewnych, tylko moze jakos mniej
    > ostentacyjnie.

    Przede wszystkim za peło, to stanowiska "polityczne" to były on
    naczelnika departamentu (a i to nie było regułą w górę). Oni rozumieli,
    że ktoś musi pracować i dobrze by było jakby miał jakieś o tym pojęcie.
    Pis ma inne podejście do tematu...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2022-08-12 17:57:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 10:29, J.F pisze:

    > Chyba sie nie dalo, bo afera sie zaczela na dlugo przed granicą :-)

    Nieprawda - zaczęło się dokładnie wtedy jak niemce mordy rozwarły że co
    tu się odpierdala. No więc kto winien:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2022-08-12 18:00:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie :-P, nie pracuję na kulsonariacie :-)

    Już na emce?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2022-08-12 18:06:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Politycy są od tego, by "naciskali". Profesjonaliści, by robili swoje.

    I to mówi kulson, co jak odstanie rozkaz to pójdzie julki pałować albo
    schodów pilnować;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-08-12 18:09:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 15:02, J.F pisze:

    > No ale jest przetarg na projekt kanału pod Wisłą, to go
    > profesjonalisci zrobią.

    No czego nie rozumiesz. Profesjonaliści powinny wygrać przetarg na
    kolektor a nocami po cichaczu zamiast tego drugą oczyszczalnie zbudować;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2022-08-12 18:14:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 14:55, J.F pisze:

    > "Śmierdziel" wiec chyba sciekowy.
    > Tak cos mozna wywnioskowac ze ten przelew burzowy to tylko jedna z
    > rur?

    A we wrocku macie kanalizę ogólnospławną czy sanitarną oddzielnie i
    deszczową oddzielnie?

    Jak oddzielnie to te z deszczowej też trafiają do oczyszczalni tylko do
    podczyszczenia a nie pełnego procesu. Jak ogólnospławna to zwykle do
    oczyszczalnie trafi wszystko, a jak jest deszcz nawalny to się po prostu
    przelewa do rzeki - ścieki komunalne zmieszane z deszczowymi - tylko
    komunalnych jest wtedy akurat stosunkowo mało, więc i problem mały. Jest
    to określone ile razy na rok wolno tak ścieki zrzucać.

    BTW - w warszawie robią właśnie dwa kolektory po lewej stronie o
    zajebistych średnicach - nie ze względu na przepustowość, a żeby było
    gdzie zbierać zanim zaczenie się przelewać podczas deszczu. Taka
    podziemna retencja. Wina czaszkowskiego, ze się przelewać nie będzie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2022-08-12 18:24:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 10:58, J.F pisze:

    > Jak brali probki wody, to ta zanieczyszczona mogla juz splynac nizej.
    >
    > Poza tym trudno tak badac i szukac nie wiadomo czego,
    > ale wydaje sie, ze rtec to powinni badac.

    Przecież do takiej akcji przyjeżdzają strażaki, w każdym województwie
    jest kilka jednostek specjalizujących się między innymi w "chemii",
    która ma standardowo na wyposażeniu mobilny analizator. Zresztą w
    kędzierzynie się chyba zaczęło a tam mają zapewne jedną z top ten w polsce.

    Jeśli u nas nie wykryto a u niemców tak, to znaczy że:

    1 - u nas wykryto ale utajniono, może się rozejdzie,
    2 - u nas nie dopuszczono służb do działania, bo wiedziano co się
    odjebało a dalej to już jak 1,
    3 - niemcy się pomylili,
    4 - dziennikarze zmyślli,
    5 - niemcy się zorientowali że i tak chujna to postanowili dojebać swoje
    śmieci do utylizacji bo i tak będzie na polaczków.

    Kolejność niepszypadkowa (nie poprawiać).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2022-08-12 18:38:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 08:33, Akarm pisze:

    > Przecież sam minister na konferencji prasowej powiedział, że zatrucie
    > Odry jest efektem braku nałożenia kar na Trzaskowskiego. Ciekaw jestem,
    > w jaki sposób do tego dołożą jeszcze Tuska. :)

    Cała afera zaczęla się jak dopłynęło do granicy niemieckiej. Więc kto
    winien? Niemcy! czyli tusgi!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!