  • 211. Data: 2022-08-16 13:45:10
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 13:04:18 +0200, Olin wrote:

    > https://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,
    28792925,marszalek-polak-o-odrze-sa-ludzie-wedkarze-
    ktorzy-maja-poparzone.html#do_w=166&do_v=642&do_st=R
    S&do_sid=712&do_a=712#S.popular-K.C-B.1-L.3.zw

    > "Są ludzie, wędkarze, którzy mają poparzone ręce, są w bąblach. Umawiamy
    > ich do dermatologów. Nie są to lawinowe zgłoszenia. Musimy jednak liczyć
    > się z tym, że choroby mogą się pojawiać."
    >
    > Teraz robią to służby, ale przez dwa tygodnie wolontariusze wyciągali ryby
    > ręcznie, zanim władza oderwała się na chwilę od dojenia.

    Ale pan marszałek to polityk, a polityk to wiadomo kiedy kłamie.

    Dokumenty niech da - np do jakich dermatologow ich umówil?

    Ale dermatolog bez wiedzy co to za swinstwo, to co pomoze?

    J.

  • 212. Data: 2022-08-16 13:57:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 13:00:59 +0200, Olin wrote:

    > Są jeszcze jakieś ryby, które pływają normalnie?

    Nie wiem. Moge sprobowac popatrzec we Wroclawiu.
    Ale sie nie znam, to nie wiem czy cos wypatrze.

    > Tak, pismaki się zmówili i kłamią, a za nimi choćby Elżbieta Polak, lubuska
    > marszałek, zaś wędkarze z rękami w bąblach to statyści, którzy wcześniej
    > leżeli w szpitalach kowidowych.

    A nawet niemiecki minister.

    > https://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,
    28792925,marszalek-polak-o-odrze-sa-ludzie-wedkarze-
    ktorzy-maja-poparzone.html#do_w=166&do_v=642&do_st=R
    S&do_sid=712&do_a=712#S.popular-K.C-B.1-L.3.zw

    I sa tam fotki tych rąk?
    Bo u mnie subskrypcji brak.

    J.

  • 213. Data: 2022-08-16 14:38:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 13:57:12 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    ktorzy-maja-poparzone.html#do_w=166&do_v=642&do_st=R
    S&do_sid=712&do_a=712#S.popular-K.C-B.1-L.3.zw

    Nie, ale to bez znaczenia, bo skąd wiadomo, że byłyby to fotki rąk wędkarzy
    wyciągających ryby z Odry.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 214. Data: 2022-08-16 14:44:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 13:40:56 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale w zlewisku jakich rzek?

    Masz problem z dostępem do map, czy nie rozumiesz co na nich widać?

    > Poz tym pewnie co pewien czas oddaja troche odpadow do utylizacji ...
    > najtanszej firmie z przetargu ? :-)

    A w szczególności, co mogliby oddać do utylizacji?

    > Ameryk np.

    No i co z tym amerykiem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 215. Data: 2022-08-16 15:07:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-16, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie mają. Obie czeskie elektrownie są daleko od Odry.

    > A tak dokładniej?

    Czujniki, np. pożarowe, to tam chyba za mało tego Ameryku, czy co tam
    było stosowane, ale zawsze może się gdzieś zawieruszyć jakaś
    słuszniejsza bomba kobaltowa.

    --
    Marcin

  • 216. Data: 2022-08-16 15:19:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 13:07:08 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Czujniki, np. pożarowe, to tam chyba za mało tego Ameryku, czy co tam
    > było stosowane,

    Ameryk emituje cząstki alfa, których zasięg w tkance mierzony jest w
    mikrometrach.
    Ryby musiałyby się go nałykać, żeby zaszkodził, więc przy skali zjawiska
    potrzebne byłyby jakieś niewyobrażalne ilości Am.
    A tak w ogóle z powodu promieniowania nie umiera się tak nagle, więc te
    opowieści Roberta Policmajstra i Stasia Pytalskiego nie trzymają się kupy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 217. Data: 2022-08-16 15:41:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 15:19:49 +0200, Olin wrote:
    > Ameryk emituje cząstki alfa, których zasięg w tkance mierzony jest w
    > mikrometrach.
    > Ryby musiałyby się go nałykać,

    Co akurat wcale nie jest dziwne.
    A przy wewnetrznym skazeniu dawka nieduza.

    > żeby zaszkodził, więc przy skali zjawiska
    > potrzebne byłyby jakieś niewyobrażalne ilości Am.

    Czy takie niewyobrazalne ... ktos potrafi policzyc?

    > A tak w ogóle z powodu promieniowania nie umiera się tak nagle, więc te
    > opowieści Roberta Policmajstra i Stasia Pytalskiego nie trzymają się kupy.

    A owszem. Tym niemniej na poczatku mozna i cos nuklearnego
    podejrzewac.

    J.

  • 218. Data: 2022-08-16 16:27:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 16 sierpnia 2022 o 12:40:31 UTC+2 Olin napisał(a):
    > ?
    >

    > Swoją drogą podziwiam Kaczyńskiego, jak wychował sobie elektorat.
    > Co by się nie działo, zawsze do końca bronią swej partii karmicielki.

    Rozwiniesz co ma wspólnego Kaczyński z moim pytaniem?

  • 219. Data: 2022-08-16 17:21:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2022 12:47:10 -0700 (PDT), Kris wrote:
    > poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:21:22 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > ?

    > W radio dzisiaj usłyszałem( jeśli się nie mylę) 80 ton
    > .
    > To jakieś 100kg na km rzeki mi wychodzi/1 kg ryby na 10 m.
    > To dużo?
    > Czy jakaś niewielka liczba w ekosystemie?

    To moze byc drobny ułamek rzeczywistych strat.

    Poza tym, jesli cos spuszczono do rzeki, to powinna sie przesuwac
    taka "fala smierci".

    Jak dla mnie wazniejsze, jak wygląda życie za falą.

    No i co tam w koncu spuszczono - jest dalsze zagrozenie, czy nie ma

    J.

  • 220. Data: 2022-08-16 17:22:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 12:40:29 +0200, Olin wrote:

> [...]
    >
    > Swoją drogą podziwiam Kaczyńskiego, jak wychował sobie elektorat.
    > Co by się nie działo, zawsze do końca bronią swej partii karmicielki.

    Ale linki podawalem - we Wroclawiu tez jakas rutyna ... tzn teraz
    chyba wielka katastrofa ... a moze tylko dobrze naglosniona ...

    J.