  • 171. Data: 2022-08-15 02:33:31
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2022 o 11:41, Shrek pisze:
    > Ustaliłeś już kto stoi za tymi dziennikarzami "co tworzą teorie spiskowe"?

    Nikt, bo nikt mądry by tego nie robił. Jak będą pisać głupoty, to
    wcześniej, czy później trafią. Problemem jest to, że nie ma żadnych
    mechanizmów weryfikowania tych głupot. Jakby ktoś spróbował, to zaraz
    wyskoczy kilku idealistów podnosząc, ze to tłumienie mediów.

    > Czyli jednak skażenie odry nie było toerią spiskową - przeprosisz
    > dziennikarzy?

    Nie ma na chwilę obecną oficjalnego stanowiska, ale wygląda na to, że
    rtęć pod jakąkolwiek postacią nie ma tu nic do rzeczy. Słyszałem plotkę
    o jakiś znalezionych dwóch beczkach i podejrzeniach, ze więcej mogło się
    rozszczelnić. Chwilę trzeba poczekać, to pewnie się dowiemy, co się tam
    stało.

    --
    Robert Tomasik

  • 172. Data: 2022-08-15 07:32:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt, bo nikt mądry by tego nie robił. Jak będą pisać głupoty, to
    > wcześniej, czy później trafią.

    Czyli wina dziennikarzy, że aferę robią?

    Na razie to wychodzi tak, że raz każdym razem jak narzekarz na to że
    dziennikarze robią aferę to okazuje się że mają racje.

    > Nie ma na chwilę obecną oficjalnego stanowiska,

    I o tym należy pisać - dwa tygodnie minęły a osoby do tego powołane nie
    potrafią zająć przez dwa tygodnie stanowiska. Mamy tu dwie afery -
    katastrofę ekologiczną oraz brak reakcji służb. Wielu służb.

    > ale wygląda na to, że
    > rtęć

    O tym, że robią aferę pisałeś jeszcze przed rtęcią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 173. Data: 2022-08-15 07:34:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można po każdym użyciu ŚPB, o którym dziennikarze się dowiedzą, pisać,
    > ze to było nadużycie i pewnie wcześniej, czy później trafią., tyle że to
    > nie jest żadna informacja.

    Na razie trafiali w _każdym_ dyskutowanym z tobą przypadku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 174. Data: 2022-08-15 07:42:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Alert o katastrofie tak. O rtęci - nie.

    Poszedł o katastrofie zanim "dziennikarze aferę rozkręcili"?

    Podobno chwilę temu jakieś

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2022-08-15 08:47:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Poinformowaliśmy jedynie, że odczyn PH jest bardzo
    > wysoki
    Ph czy Hg - można się pomylić? ;)

    --
    -
    Akarm

  • 176. Data: 2022-08-15 10:38:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2022 o 08:47, Akarm pisze:

    > Ph czy Hg - można się pomylić? ;)

    W sumie - cieszę się, że stanęło na pomyłce;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 177. Data: 2022-08-15 12:24:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-15, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Ph czy Hg - można się pomylić? ;)

    Od biedy można, ale trzeba być tłumaczem kiepskim, lub przygłuchym, lub
    ktoś zabełkotał. Das Hydrargyrum. Wodne srebro.

    --
    Marcin

  • 178. Data: 2022-08-15 12:30:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od biedy można, ale trzeba być tłumaczem kiepskim, lub przygłuchym, lub
    > ktoś zabełkotał. Das Hydrargyrum. Wodne srebro.

    Raz się można pomylić.

    Natomiast jest ciąg dalszy.

    - dziennikarz (przypadkowo ze znanej "telewizji") zapytał czy zapytany
    mówił on o rtęci w rzece.

    - tłumacz (przypadkowo polski) przetłumaczył czy to prawda, że pytany
    twierdził że woda rozpuszcza rękawice

    - zapytany odpoweidzial, że nic takiego nie mówił,

    - przypadkowa telewizja stwierdza, że pytany nigdy o rtęci nie mówił.

    Raz się można pomylić. No ale jak mówił giertych już raz masakrując
    kurskiego "ale w senscie też się pomyliliście";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2022-08-15 14:36:32
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > - przypadkowa telewizja stwierdza, że pytany nigdy o rtęci nie mówił.

    Znaczy niemiec o rtęci "nie mówił":)

    Swojaki z "ż"/DE mediów próbują zrzucić winę na tłumacza, ot co.
    Próżny ich trud.

    cyt. z niemieckich mediów dla polaków:
    Znane już są wyniki innych próbek wody, pobranych przez Urząd Krajowy Ochrony
    Środowiska Brandenburgii. Wykryto w niej wysokie stężenie rtęci. Publiczna stacja
    radiowo-telewizyjna rbb informuje, że wartości okazały się tak wysokie....
    https://www.dw.com/

    Przeca twój fumfel Brunek pisał o tym.

    Bierz Szreku (głęboko wierzący) na klatę:)
    Choć obiektywnie przyznaję, nie jesteś w internetach najgłębiej wierzący.

  • 180. Data: 2022-08-15 16:22:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2022 o 14:36, alojzy nieborak pisze:

    > Znaczy niemiec o rtęci "nie mówił":)

    Po podmiance pytania przez tłumacza;)

    --
    Shrek