eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta › prawo konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "99" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konsumenta
    Date: Sun, 21 Feb 2021 11:55:01 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 8
    Message-ID: <s0te6f$350$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.8.235.234.ipv4.supernova.orange.pl
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1613904911 3232 83.8.235.234 (21 Feb 2021 10:55:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Feb 2021 10:55:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:807549
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć

    Zakupiony zegarek z firmy "Max-...." okazał się uszkodzony. Czy pszysługuje
    mi prawo tzw. rękojmi i mogę domagać się zwrotu gotówki, nie godząc sie
    jednocześnie na propozycję sprzedawcy abym odesłał zegareł bezpośrednio do
    serwisu producenta?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1