  • 131. Data: 2021-05-06 20:22:07
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 20:12, J.F pisze:

    > Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
    > Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
    > prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

    Teoretycznie może prosić każdy i podobno się przychylają. Ale sądząc po
    efektach to sprawę pilotował (sic!) sasin;)

    > Moze sasiad?

    Nie - on. Zresztą sąsiad to też on.

    Wisienka na torcie - to jest bilbord AMS. Właścicielem jest... agora:P
    Co za zwrot akcji... Ciekawe czy on ogarnia że wynajmuje bilbord
    michnikowi;)

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2021-05-06 20:25:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 20:21, J.F pisze:

> [...]
    ,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvG
    dIq0BBQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Troche sie dziwie. Wyglada jak z wielkiej plyty :-)

    No właśnie piszę, że można się zdziwić:P

    > Mieszkan 110, miejsc w garazu 20 :-)

    Jak na 37 rok to chyba nieźle.

    --
    Shrek

  • 133. Data: 2021-05-06 20:31:50
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 16:35, J.F pisze:
    > I w tym celu przesluchuja kogos w ambasadzie w Londynie?

    Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
    tamtejsza Policja. Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
    osobistych?

    --
    Robert Tomasik

  • 134. Data: 2021-05-06 20:35:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 19:34, J.F pisze:
    > Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

    Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
    procesowych.

    --
    Robert Tomasik

  • 135. Data: 2021-05-06 20:43:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 16:50, A. Filip pisze:

    > Dziwić nie dziwi ale "jakąś" różnicę w stosunku do "zwykłego księdza" zrobiła.

    Ale co to za "ona"?

    > A cała dyskusja jest IMHO to tym czy dużą/kluczową czy małą/nieznaczną.

    No najpierw ustalmy, czy ksiądz miał jakikolwiek na to wpływ.

    > Mi to robi małą różnice *dopóki* podobne precedensy "zniesienia
    > prywatności rodziny polityka" będą stosowane we wszystkie strony bez
    > podwójnej moralności *w sposób za bardzo kłujący po oczach* .

    Czyli, jak prawica kradnie, to lewica też może, bo prawica kradnie?

    > Zresztą jak chcesz brutalnej szczerości: czy (AFAIR tajny) proces w
    > sprawie "elektrycznej wanny Wasermana" przywrócił dobre imię Wasermanowi?
    > IMHO nie za bardzo.

    Nie mam zielonego pojęcia, o co w tej sprawie chodzi i nie widzę powodu,
    by to badać. Co to ma do omawianego przez nas tematu?

    --
    Robert Tomasik

  • 136. Data: 2021-05-06 20:45:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 19:29, J.F pisze:

    > No, ale jednak ktos mu te msze na Jasnej Gorze zalatwil, i pewnie na
    > to nie narzekal :-)

    Ale co to ma wspólnego z naruszeniem jego dóbr osobistych?

    > Obecnosc premiery dziwic nie powinna, skoro to matka, ale inni ...
    > znali choc chlopaka?
    > No dobra - moze przyjechali sami bliscy znajomi ... akurat sa
    > politykami.

    Nie mam zielonego pojęcia. Nie czepiam się nawet o nagłośnienie samej
    mszy. Ale przecież nie o to chodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 137. Data: 2021-05-06 21:48:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
    > procesowych.

    Nie możesz litościwie napisać że nie przykładają wagi do "detali" dla
    fachowców ich poziomu/dna? Po za tym jestem przekonany że niektórzy
    dziennikarze potrafią fachowo rżnąć głupa ;-)

    --
    A. Filip

  • 138. Data: 2021-05-06 22:01:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 20:21, J.F pisze:

    > https://www.bankier.pl/forum/temat_kiedy-kaczynski-o
    dda-wille-przydzielona-za-czasow-bieruta,27367835.ht
    ml

    > Prawda czy pomowienia?
    > Nikt nie wie na pewno ?

    To akurt bzdura na pierwszy rzut oka. Widzisz tam trzy piętra? Szybko
    pogoglałem i wychodzi na to że powojenna. Aczkolwiek ziemię komuś
    zabrali - ale to jak pod sporą częścią budynków w warszawie.

    --
    Shrek

  • 139. Data: 2021-05-06 22:02:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
    > procesowych.

    W sensie na wniosek prokuratora polscy dyplomaci przesłuchują polskich
    obywateli bez żadengo trybu? To chciałeś napisać?

    --
    Shrek

  • 140. Data: 2021-05-06 22:03:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
    > tamtejsza Policja. Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
    > osobistych?

    Postępowanie cywilne na wniosek prokuratora?

    --
    Shrek