  • 191. Data: 2021-05-11 18:41:51
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2021 o 12:05, J.F pisze:

    > Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

    To chyba nie było wtedy tak, że mogłeś sobie spółdzielnie z kumplami z
    roboty założyć i osiedle zbudować:P

    --
    Shrek

  • 192. Data: 2021-05-11 18:43:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2021 o 09:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > To akurat wina szreka i sąsiadów, że na te q... głosują.

    Tak się składa, że moje kurwy akurat nie rządzą:P

    --
    Shrek

  • 193. Data: 2021-05-12 11:43:03
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 16:34:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo jest mądry i działa racjonalnie. Czemu ma dementować cokolwiek i
    > wdawać sie z idiotami w polemikę, jak po prostu może ich skroić na
    > odszkodowanie.

    Ale w jakim trybie chce ich skroić za pośrednictwem ziobrotury, która
    zapędza się nawet poza UE, a nie wytoczy postępowanie karne albo cywilne?
    Czy prokuratura to prywatny urząd polityków dobrej zmiany, który ściga za
    gratulacje dla Pasztetowej, że została babcią?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 194. Data: 2021-05-12 11:46:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 16:29:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mnie to wygląda tak, że dziennikarze nie ogarnęli, ze syn Pani Premier
    > nien jest politykiem i wypisywanie głupot na jego temat może się
    > skończyć problemami. Teraz próbują odgrywać pokrzywdzonych i niby
    > napiętnowanych.

    Masz rację, nie wszyscy ogarnęli, że nie należy się podśmiewać z dobrej
    zmiany, bo misiewicze nie są zbyt lotni, a takie osoby zazwyczaj są bardzo
    wrażliwe na punkcie swej godności i majestatu.

  • 195. Data: 2021-05-12 11:57:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 16:35:05 +0200, Animka napisał(a):

    > Obajtka jeszcze na świecie wtedy nie było.

    Daniel, mogę wszystko, Obajtek może literalnie wszystko, więc podróż w
    czasie jest drobnostką.
    Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
    zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w
    Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 196. Data: 2021-05-12 12:15:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
    > zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w

    To jest grupa prawo => Napisz ile lat zostało PO na dojście do władzy
    żeby na brata nasłać kontrolę podatkową przed przedawnieniem. Czy może
    nie wierzysz że PO wróci do władzy albo jak wróci to taką kontrolę
    naśle? W końcu "Kruk krukowi oka nie wykole".

    --
    A. Filip

  • 197. Data: 2021-05-12 13:06:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 May 2021 12:15:09 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy może
    > nie wierzysz że PO wróci do władzy albo jak wróci to taką kontrolę
    > naśle? W końcu "Kruk krukowi oka nie wykole".

    Jak to nie wykole, skoro Obajtek już miał być sądzony za przekręty z
    granulatem i łapówkę od gangsterów, ale przyszła dobra zmiana i wybawiła go
    z opresji. Specjalnie dla Daniela, wszystko mogę, Obajtka Mniej niż Zero
    tak zmienił prawo, żeby można było wycofać z sądu korupcyjną sprawę Dumy
    Pcimia.

    Tu masz omówienie sprawy, żebyś poszerzył wiedzę o świecie współczesnym:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-obajtka-wiadom
    o-co-bylo-w-wycofanym-z-sadu-akcie-oskarzenia/0wdy8t
    2

  • 198. Data: 2021-05-12 23:42:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2021 o 11:43, Olin pisze:

> [...]
    > Czy prokuratura to prywatny urząd polityków dobrej zmiany, który ściga za
    > gratulacje dla Pasztetowej, że została babcią?

    Gdyby Prokuratura chciała przesłuchać / wysłuchać kogoś na terenie
    Wielkiej Brytanii, to by się zwróciła z zagraniczna pomocą prawną. Stąd
    też nioe o to chodzi. Ale nie wiem o co.

    --
    Robert Tomasik

  • 199. Data: 2021-05-12 23:44:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2021 o 11:46, Olin pisze:
    > Masz rację, nie wszyscy ogarnęli, że nie należy się podśmiewać z dobrej
    > zmiany, bo misiewicze nie są zbyt lotni, a takie osoby zazwyczaj są bardzo
    > wrażliwe na punkcie swej godności i majestatu.

    Z nikogo nie należy się podśmiewywać. To, że Kowalski ma pewnie mniejsze
    możliwości, niż syn wicepremier nie powinno być w żadnym wypadku
    powodem, żeby naruszać czyjekolwiek prawa.

    --
    Robert Tomasik

  • 200. Data: 2021-05-13 06:28:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z nikogo nie należy się podśmiewywać. To, że Kowalski ma pewnie mniejsze
    > możliwości, niż syn wicepremier nie powinno być w żadnym wypadku
    > powodem, żeby naruszać czyjekolwiek prawa.

    A to ciekawe, bo jakoś nie widziałem policji pałującej wicepremiera z
    powodu łamania obostrzeń czy szwęania się pod schodami:P

    --
    Shrek