  • 121. Data: 2021-05-06 16:43:49
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-06 o 10:35, Olin pisze:

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Gazeta Policyjna podjęła się trudu
    > publikacji podobnych ciekawostek.

    Przecież księdza to osoby publiczne i rządowe.

    --
    animka

  • 122. Data: 2021-05-06 16:50:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Marcin, ale jaki ksiądz miałwpływ na to, kim jest jego matka, albo że
    > ja, albo Ty postanowiliśmy zwizytować jego mszę prymicyjną. Tak, jak
    > nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
    > polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
    > nikogo dziwić.

    Dziwić nie dziwi ale "jakąś" różnicę w stosunku do "zwykłego księdza" zrobiła.
    A cała dyskusja jest IMHO to tym czy dużą/kluczową czy małą/nieznaczną.
    Mi to robi małą różnice *dopóki* podobne precedensy "zniesienia
    prywatności rodziny polityka" będą stosowane we wszystkie strony bez
    podwójnej moralności *w sposób za bardzo kłujący po oczach* .

    Zresztą jak chcesz brutalnej szczerości: czy (AFAIR tajny) proces w
    sprawie "elektrycznej wanny Wasermana" przywrócił dobre imię Wasermanowi?
    IMHO nie za bardzo.

    --
    A. Filip

  • 123. Data: 2021-05-06 16:52:16
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?

    Ty nawet w tak prostych tematach się podkładasz...

    1. Czerwona Sorbona
    2. https://pl.wikipedia.org/wiki/Termodynamika

    <cite>
    Wbrew rozpowszechnionym sądom termodynamika nie zajmuje się wyłącznie
    przemianami cieplnymi, lecz także efektami energetycznymi reakcji
    chemicznych, przemian z udziałem jonów, przemianami fazowymi, a nawet
    przemianami jądrowymi i energią elektryczną.
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 124. Data: 2021-05-06 18:43:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 16:32, J.F pisze:

    > Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?

    Do wpisu w indeksie:P

    > Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

    No i właśnie został ten od termodynamiki:P

    > A ta willa to po kims?
    > Bo wyglada troche jak typowy klocek zbudowany juz za socjalizmu.

    Mógłbyś się zdziwić ile socjalistycznych budynków na żoliborzu stało już
    przed wojną.

    Ten do niedawna najsłynniejszy.
    https://www.google.pl/maps/@52.2716122,20.9842527,3a
    ,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvG
    dIq0BBQ!2e0!7i13312!8i6656

    Z garażem "podziemnym". 37 rok.

    A jama kaczelnika to całkiem możliwe że powojenna - ale to zorganizowana
    akcja kilku(nastu) identycznych klocków, więc nie "prywaciarska". Choć w
    sumie jakoś bardzo bym się nie zdziwił gdyby jakaś przedwojenna
    spółdzielnia. Obok na żoliborzu oficerskim też stoją klocki i reczej
    przedwojenne.

    --
    Shrek

  • 125. Data: 2021-05-06 19:25:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 16:52:16 +0200, TomN wrote:
> [...]
    > chemicznych, przemian z udziałem jonów, przemianami fazowymi, a nawet
    > przemianami jądrowymi i energią elektryczną.

    No ale to jest wiedza dla inzynierow,
    a po co taka wiedza sekretarzom Partii ?

    No dobra, moze by i sie przydala, zeby sie przy inzynierach nie
    wydurniali, ale czy zrozumieja ? :-)

    J.

  • 126. Data: 2021-05-06 19:29:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 16:20:43 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Marcin, ale jaki ksiądz miałwpływ na to, kim jest jego matka, albo że
    > ja, albo Ty postanowiliśmy zwizytować jego mszę prymicyjną. Tak, jak

    No, ale jednak ktos mu te msze na Jasnej Gorze zalatwil, i pewnie na
    to nie narzekal :-)

    > nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
    > polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
    > nikogo dziwić.

    Obecnosc premiery dziwic nie powinna, skoro to matka, ale inni ...
    znali choc chlopaka?
    No dobra - moze przyjechali sami bliscy znajomi ... akurat sa
    politykami.

    J.

  • 127. Data: 2021-05-06 19:32:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 18:43, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Ten do niedawna najsłynniejszy.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2716122,20.9842527,3a
    ,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvG
    BTW:

    https://www.google.pl/maps/@52.274184,20.9819307,3a,
    75y,239.27h,88.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7Zp2c4bl8naai
    w3y5p1TMw!2e0!7i16384!8i8192

    https://www.google.pl/maps/@52.2742646,20.9821018,3a
    ,75y,249.81h,82.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1skF4juGzm3Ujg
    RcDFG3-4sw!2e0!7i13312!8i6656

    Lol - maskowanie, że wysatarczy przez ulicę przejść;)

    Przy okazji - kaczelnik dorabia na szpeceniu krajobrazu bilbordami? Mam
    pewien pomysł;)

    Shrek

  • 128. Data: 2021-05-06 19:34:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 16:17:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Cokolwiek dziwna procedura i mało prawdopodobne, by to było
    > przesłuchanie w rozumieniu czynności procesowej.

    Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

    Czy ktos tu przekracza uprawnienia ? :-P

    J.

  • 129. Data: 2021-05-06 20:12:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 19:32:08 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    ,75y,249.81h,82.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1skF4juGzm3Ujg
    RcDFG3-4sw!2e0!7i13312!8i6656

    > Lol - maskowanie, że wysatarczy przez ulicę przejść;)

    Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
    Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
    prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

    > Przy okazji - kaczelnik dorabia na szpeceniu krajobrazu bilbordami? Mam
    > pewien pomysł;)

    Moze sasiad?

    J.

  • 130. Data: 2021-05-06 20:21:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 18:43:48 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Ten do niedawna najsłynniejszy.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2716122,20.9842527,3a
    ,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvG

    Troche sie dziwie. Wyglada jak z wielkiej plyty :-)

    > Z garażem "podziemnym". 37 rok.

    Mieszkan 110, miejsc w garazu 20 :-)

> [...]
    > akcja kilku(nastu) identycznych klocków, więc nie "prywaciarska". Choć w
    > sumie jakoś bardzo bym się nie zdziwił gdyby jakaś przedwojenna

    albo powojenna.

    > Obok na żoliborzu oficerskim też stoją klocki i reczej
    > przedwojenne.

    https://wiadomosci.wp.pl/internauci-chca-sprawdzic-w
    -czyjej-willi-mieszka-kaczynski-6153341154785409a

    https://www.bankier.pl/forum/temat_kiedy-kaczynski-o
    dda-wille-przydzielona-za-czasow-bieruta,27367835.ht
    ml

    Prawda czy pomowienia?
    Nikt nie wie na pewno ?

    No ale przeszla w godne rece, wiec nie mozna miec pretensji :-P

    J.