  • 111. Data: 2021-05-06 06:44:13
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej sie nie pomylili (nie kojarzę), ale ja tego nie kwestionuje.

    Moje zdanie jest takie, że jak ktoś robi bezczelne wałki to należy to
    opisać bez zbednego ugłaskiwania. To nie dziennikarze stawiają go w
    niekorzystnym świetle a sam się tak ustawił. Jak ktoś jest chujem, to
    nalezy go przedstawić jako chuja:P

    Innymi słowy jak dla mnie za słabo ich dziobią - "jazda z kurwami";)

    > To jest ok, tylko ja mam taki byc może staroswiecki p. widzenia, że jak
    > ktoś chce robić za tubę tej bardziej etycznej strony, tzn. gorszego
    > sortu to powinien to robić z jakąś wiekszą klasą, a nie uzywać form i
    > retoryki brukowców lub tych, których tępi. Prawda (oparcie na faktach)
    > jest czymś koniecznym, ale nie wystarczającym.

    Nie do końca się zgadzam. Pis wyznaczył takie a nie inne standardy i
    trzeba się dostosować. To co postulujesz to nadstawianie drugiego
    policzka na wojnie;) Będziesz jeszcze bardziej zdegustowany sprzątaniem
    po pisie, bo będzie się ono niestety odbywać w identyczny sposób - bez
    żadnego trybu i sentymentów.

    > Weź np. takiego dziadka z
    > Wehrmachtu :)

    NIetrafiona analogia - akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak
    to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał
    "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

    > A ja ogólnie o GW bo od tego się w sumie zaczęła dyskusja.

    Ogólnie wyborcza upada - natomiast dział śledczy jest jak pisałem na
    najwyższym polskim poziomie. Widać to zwłaszcza po stołku (stołecznej),
    który szoruje po chodniku. Cała prasa papierowa upada, z wyjątkiem żyć
    na gorąco - kupowałem dla matki rano w żabce. Babka dopiero
    rozpakowywała paczkę z prasą - każdego tytułu typu wyborcza, rzepa, nasz
    dziennik po... 5 sztuk.

    --
    Shrek

  • 112. Data: 2021-05-06 06:46:18
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Matki Tymka.

    Bufetowa to hanka gronkiewicz-walc, matka szymka ma ksywkę stra_szydło:P

    --
    Shrek

  • 113. Data: 2021-05-06 10:31:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 May 2021 06:44:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak
    > to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał
    > "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

    No ale co tu jest do wyjaśniania? Rajmund Kaczyński prowadził wykłady z
    termodynamiki na tzw. Czerwonej Sorbonie przy PW, czyli skróconych studiach
    dla wyższych członków PZPR, za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
    na Żoliborzu. Kiedy bliźniaki przyszły na świat, miały duży metraż i nie
    musiały chować się na podwórku, jak jaki Tusk.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 114. Data: 2021-05-06 10:35:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 May 2021 21:40:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
    > z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Gazeta Policyjna podjęła się trudu
    publikacji podobnych ciekawostek.

  • 115. Data: 2021-05-06 10:46:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 May 2021 21:37:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wydaje m isię, że problemem nie są
    > wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),
    > tylko normalne regularne artykuły.

    No ale wątek rozpoczął się od doniesienia o przesłuchaniu Piotra
    Surmaczyńskiego, działacza polonijnego i pisarza, które miało miejsce w
    polskim konsulacie w Londynie, a fatygował się - na polecenie warszawskiej
    prokuratury - osobiście wicekonsul Bogusz Niesłuchowski. Rzecz dotyczyła
    wpisów w Internecie, w tym gratulacji dla Pasztetowej, że zostanie babcią.
    Pan wicekonsul pozwolił sobie również na żart, że <<przesłuchiwanemu nie
    grozi los "Dżamala w ambasadzie saudyjskiej">>

    https://wyborcza.pl/7,75398,27030450,utracona-czesc-
    tymoteusza-szydlo-prokuratura-przesluchuje-swiadkow.
    html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 116. Data: 2021-05-06 16:17:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 10:46, Olin pisze:

> [...]
    > Pan wicekonsul pozwolił sobie również na żart, że <<przesłuchiwanemu nie
    > grozi los "Dżamala w ambasadzie saudyjskiej">>

    Cokolwiek dziwna procedura i mało prawdopodobne, by to było
    przesłuchanie w rozumieniu czynności procesowej.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2021-05-06 16:20:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale jak komus taki cyrk nie odpowiada to się na niego nie godzi, a tak
    > to wyglada, że mu ta publika i media w niczym wcześniej nie
    > przeszkadzały (takoż bufetowej), a jak zmienił się kontekst
    > zainteresowania to nagle larum z powodu zainteresowania.

    Marcin, ale jaki ksiądz miałwpływ na to, kim jest jego matka, albo że
    ja, albo Ty postanowiliśmy zwizytować jego mszę prymicyjną. Tak, jak
    nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
    polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
    nikogo dziwić.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2021-05-06 16:21:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 10:35, Olin pisze:

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Gazeta Policyjna podjęła się trudu
    > publikacji podobnych ciekawostek.

    Nie czytuję, ale mam nadzieję, że nie zajmuje się takimi bzdurami.

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2021-05-06 16:32:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 10:31:29 +0200, Olin wrote:

    > No ale co tu jest do wyjaśniania? Rajmund Kaczyński prowadził wykłady z
    > termodynamiki na tzw. Czerwonej Sorbonie przy PW, czyli skróconych studiach
    > dla wyższych członków PZPR,

    Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?
    Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

    > za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
    > na Żoliborzu.

    A ta willa to po kims?
    Bo wyglada troche jak typowy klocek zbudowany juz za socjalizmu.

    J.

  • 120. Data: 2021-05-06 16:35:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 May 2021 21:37:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie śledzę jakoś wyjątkowo tej afery. Wydaje m isię, że problemem nie są
    > wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),

    No chyba, ze sie jednak przejmie.

    > tylko normalne regularne artykuły.

    I w tym celu przesluchuja kogos w ambasadzie w Londynie?
    I to raczej nie dziennikarza z jakies gazety ?

    J.