  • 101. Data: 2021-05-05 13:52:07
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 May 2021 13:37:47 +0200, J.F napisał(a):

    > Choc msza prymicyjna na Jasnej Gorze ... oj, nie dal wszystkich taki
    > przywilej ...

    Normalnie taka msza jest w rodzinnej parafii, więc na pewno nie był
    zaskoczony przybyciem znakomitych gości. Suteren uwielbia religijność na
    pokaz, więc Tymek był idealny do promocji Pasztetowej. Kiedy jednak zrzucił
    sutannę, nawet pisanie o jego pracy w foliach jest prześladowaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2021-05-05 17:00:52
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie chce mi się kopać.

    To inaczej - czy był przypadek, że okazało się, że dziennikarze śledczy
    gazety się pomylili? Bo z tym że szczególnie nie lubią pisorków to się
    zgadzam, tylko nie widzę w tym problemu. Inni nie lubią na przykład kodu
    i kija wypatrzyli. Nie mam im tego za złe. Wina kija że się połasił a
    nie dziennikarzy co go potem grilowali.

    > Ee, o ogólnym poziomie GW.

    o tym piszę
    "Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju. "

    > Winni czego? Mówimy o stylu (formie), nie o treści. Po raz chyba
    > czwarty, nie twierdzę, że opisywane zdarzenia nie miały miejsca. Mierzi
    > mnie forma tych opisów.

    No więc mnie jakoś nie. Ciężko mieć pretensję, że ujawnianie afer stwaia
    kogoś w złym świetle...

    > No ja widzę i proponuję już dalej nie ciągnąć.

    OK.

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2021-05-05 17:05:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 12:48, J.F pisze:

    > Ale prokuratura nie scigala wtedy tych podłych pomowien, tylko teraz
    > sciga ... i nie bardzo wiadomo co :-)

    No sciga o sposób w jaki dowiedzieli się, że tymek nie został ojcem;)

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2021-05-05 17:07:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 12:53, J.F pisze:

    > Czyli ... potwierdza, ze informacja prawdziwa? :-)

    No właśnie dlatego pytam czy ostatnio zero się ze straszydłem pokłócili
    czy mamy śmieszka w prokuraturze, co rzucił papierami w ciekawy sposób i
    z przytupem;)

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2021-05-05 17:08:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mam wiarę w moc bufetowej,

    Kogo?

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2021-05-05 21:37:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 10:57, Olin pisze:
    > No ale bliżej nieokreśleni internauci napisali tylko, że Tymek mógł mieć
    > dziecko. Gdzie tu uporczywe nękanie i bieganie po lodziarniach?
    > Z tego powodu ziobrotura przesłuchuje nawet za granicą?

    Nie śledzę jakoś wyjątkowo tej afery. Wydaje m isię, że problemem nie są
    wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),
    tylko normalne regularne artykuły.

    > TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
    > powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano
    > kryminalistą, oszustem i łapówkarzem.

    A czy ja mam obowiązek użalania się nad czymkolwiek? Ktoś tu zapytało
    pomysł na podstawę prawną, to zaproponowałem. Niestety moje zdanie na
    temat dziennikarzy jest niezmienne złe. Są nieliczni, którzy są
    profesjonalistami.

    --
    Robert Tomasik

  • 107. Data: 2021-05-05 21:40:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A cholera wie. Jak mu / jej tak na prywatności zależało to chyba było
    > unikać? Sami ci politycy tam się pewnie nie znalexli.

    Jakkolwiek by się tam nie znaleźli, to nadal z niego żadnej osoby
    publicznej nie czyni. Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
    z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.

    --
    Robert Tomasik

  • 108. Data: 2021-05-06 02:12:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kogo?

    Matki Tymka.

    --
    Marcin

  • 109. Data: 2021-05-06 02:16:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jakkolwiek by się tam nie znaleźli, to nadal z niego żadnej osoby
    > publicznej nie czyni. Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
    > z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.

    Ale jak komus taki cyrk nie odpowiada to się na niego nie godzi, a tak
    to wyglada, że mu ta publika i media w niczym wcześniej nie
    przeszkadzały (takoż bufetowej), a jak zmienił się kontekst
    zainteresowania to nagle larum z powodu zainteresowania.

    --
    Marcin

  • 110. Data: 2021-05-06 02:28:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To inaczej - czy był przypadek, że okazało się, że dziennikarze śledczy
    > gazety się pomylili? Bo z tym że szczególnie nie lubią pisorków to się

    Raczej sie nie pomylili (nie kojarzę), ale ja tego nie kwestionuje.

    > zgadzam, tylko nie widzę w tym problemu. Inni nie lubią na przykład kodu
    > i kija wypatrzyli. Nie mam im tego za złe. Wina kija że się połasił a
    > nie dziennikarzy co go potem grilowali.

    To jest ok, tylko ja mam taki byc może staroswiecki p. widzenia, że jak
    ktoś chce robić za tubę tej bardziej etycznej strony, tzn. gorszego
    sortu to powinien to robić z jakąś wiekszą klasą, a nie uzywać form i
    retoryki brukowców lub tych, których tępi. Prawda (oparcie na faktach)
    jest czymś koniecznym, ale nie wystarczającym. Weź np. takiego dziadka z
    Wehrmachtu :)

    > o tym piszę
    > "Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju. "

    A ja ogólnie o GW bo od tego się w sumie zaczęła dyskusja.

    To nie o to chodzi :)

    --
    Marcin