  • 81. Data: 2021-05-04 13:44:49
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 13:21, A. Filip pisze:

    > Czy jeśli Michnik (Adam) jest celebrytą

    Prawdę mówiąc nie przypominam sobie żeby miał parcie na szkło;)

    > to prywatność jego (zmarłego)
    > ojca nie podlega ochronie?

    NIe wiem co masz na myśli, ale nie widzę tu analogii. Tymek
    jakonsietamteraznazywa nie chce być celebytą, to mamy nie pisać o byłej
    p.o.remiem straszydło?

    > Ustaw sobie zasady jak chcesz ale potem nie skaml jak "twoi" nimi oberwą.

    Jak na razie to tymek przez pełnomocnika skamle. Wygra to będzie
    pyszczył. Na razie strzelają sobie w kolano (za pośrednictwem zerokratury).

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-05-04 14:05:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 13:08:51 +0200, Shrek wrote:

    > Generalnie jak chcesz być celebrytą, to wypada się zastanowić czy na
    > pewno chcesz. Żeby potem nie miałczeć, że się dziennikarze interesują.

    Ale czy on chcial, czy mamusia zalatwila, czy wujek Jarek ?

    J.

  • 83. Data: 2021-05-04 14:21:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 14:05, J.F pisze:

    > Ale czy on chcial, czy mamusia zalatwila, czy wujek Jarek ?

    I tu wracamy do pytania czy on jest ubezwłasnowolniony czy nie. Jak nie
    to niech pozywa swoją mamę, ze go siłą zaciągnęła przed kamery. A jak
    nie to niech bierze na klatę jak mężczyzna.

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2021-05-04 14:39:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 14:21:24 +0200, Shrek wrote:

    > I tu wracamy do pytania czy on jest ubezwłasnowolniony czy nie. Jak nie
    > to niech pozywa swoją mamę, ze go siłą zaciągnęła przed kamery. A jak
    > nie to niech bierze na klatę jak mężczyzna.

    No ale co mu przyjdzie z pozywania mamusi?

    A prywatnosc ... nalezy sie prywatnej osobie, czy wolnosc jest - mozna
    stac sobie na publicznym chodniku i fotografowac to co widac ...

    J.

  • 85. Data: 2021-05-04 14:50:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 14:39, J.F pisze:

    > No ale co mu przyjdzie z pozywania mamusi?

    A co mu przyjdzie z robienia z siebie mazgaja?

    > A prywatnosc ... nalezy sie prywatnej osobie, czy wolnosc jest - mozna
    > stac sobie na publicznym chodniku i fotografowac to co widac ...

    Zasadniczo fotografować możesz, z ropowszechnianiem różnie. Jeszcze
    nękanie tu podpada. No ale prokuratura ściga ze nieprawomyślne
    pozyskanie informacji;)

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2021-05-04 16:21:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

    Miał na własne prymicje nie przyjechać, bo kilku polityków przyjechało?

    --
    Robert Tomasik

  • 87. Data: 2021-05-05 10:45:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 01 May 2021 01:28:38 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie pracuje on
    > czasem w spółce skarbu państwa?

    Tymek o Zmienionym Nazwisku pracuje w ERG Bieruń Folie.
    Udziałowcem jest Daniel, wszystko mogę, Obajtek skądinąd prezes PKN Orlen,
    ale same Folie to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 88. Data: 2021-05-05 10:57:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 22:33:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Choćby 190a kk. Przy czym ważny jest jeszcze pewnie sposób pisania.
    > Wyobraź sobie, że ktoś biega za Tobą, robi Ci fotki i pisze artykuły,
    > gdzie jadłeś lody, albo co kupiłeś w sklepie. Niby tak bezpośrednio
    > zakazane to nie jest.

    No ale bliżej nieokreśleni internauci napisali tylko, że Tymek mógł mieć
    dziecko. Gdzie tu uporczywe nękanie i bieganie po lodziarniach?
    Z tego powodu ziobrotura przesłuchuje nawet za granicą?

    TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
    powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano
    kryminalistą, oszustem i łapówkarzem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 89. Data: 2021-05-05 11:14:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
    > powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano

    Jakiego miasta prezydentem był były ksiądz Szydło?

    Ja kupuje *częściowo* że przykładowo udział premier-matki w jego
    wyświęceniu na księdza stawia go ponad "zwykłym obywatelem" tyle że to z
    całą pewnością nie robi z niego *całkiem* polityka (osobę publiczną).

    A jak chcesz brutalnie szczerze: gdyby miał dziecko jako ksiądz to ja
    bym się pisania o tym czepiał "zdawkowo". *Pomówienia* o zrobienie
    dziecka przez księdza to całkiem inna para kaloszy. Kto chce oczerniać
    bez *poważnych* konsekwencji "błędu" dla mnie jest bezczelnym skurwysynem.

    --
    A. Filip

  • 90. Data: 2021-05-05 11:24:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 05 May 2021 11:14:55 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Kto chce oczerniać
    > bez *poważnych* konsekwencji "błędu" dla mnie jest bezczelnym skurwysynem.

    Nie sądziłem, że jesteś zdolny do tak daleko idącej autorefleksji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/