  • 291. Data: 2022-09-02 06:24:57
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Sep 2022 16:26:04 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > O ile rozumiem zrzutkę od obecnych przy pobiciu, to czemu "cały
    > komisariat".

    Co - nagle ci sie przestala podobac odpowiedzialnosc zbiorowa?

    1. Skoro policja nie potrafi ustalic kto byl obecny przy pobiciu,
    to płacą wszyscy - proste przeciez :-)

    2. zapłacą pare razy, to przestana bic ludzi, a to przeciez pożądany
    efekt, nieprawdaż ?

    3. A moze nawet ujmą sprawce po pierwszym uderzeniu - a przeciez maja
    taki obowiazek.

    J.

  • 292. Data: 2022-09-02 06:26:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytaj, co to odpowiedzialność solidarna. To nie po równo na wszystkich.

    No i? Milicjantów karać na podstawie "listy obecności" w sb źle,
    protestujących przeciw temu dobrze - widzisz absurd sytuacji?

    > Rzuć okiem na Prawo Przewozowe. Myślisz, że czemu przewoźnicy instalują
    > kamery, zatrudniają ochronę itd.

    Jakoś nie widziałem ochrony w tramwaju.

    > Natomiast przystanek, to już inna sprawa.

    Czemu - też do kogoś należy (w przypadku warszawy do ZTM chyba).

    > No u nas jest kilku KOD-owców, więc nawet, jak coś organizują, to raczej
    > prawa nie naruszają. Nie wykluczam, ze gdzieś ktoś.

    No właśnie u nas też nie. Jak ktoś robi bydło to najczęściej sama policja.

    > Polska, to każdy z Polaków. To takie dość elementarne.

    Bzdura.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 293. Data: 2022-09-02 06:27:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bezpośrednio to nie, ale np. w cenie przyszłych wejściówek to jak
    > najbardziej. OC i podobne wynalazki triumfalnie kroczącym przykładem.

    No ale robert wpadł na pomysł, że płacić (wszystko) ma ten kogo jarek
    najbardziej nie lubi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 294. Data: 2022-09-02 06:29:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaznaczyłem, że to moje stanowisko.

    Tyle że twoje stanowisko gówno ich obchodzi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 295. Data: 2022-09-02 06:30:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2022 o 06:24, J.F pisze:

> [...]
    > efekt, nieprawdaż ?
    >
    > 3. A moze nawet ujmą sprawce po pierwszym uderzeniu - a przeciez maja

    Popsułeś robertowi komputer:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 296. Data: 2022-09-02 06:35:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Sep 2022 16:50:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A mecz, to spontaniczne zgromadzenie? Czy impreza mająca organizatora,
    > który odpowiada za bezpieczeństwo?

    A to jakas roznica w kwestii odszkodowania?

    > Pisałem o tych "rzekomych" spontanicznych zgromadzeniach.

    Dlaczego rzekomych?
    Czasem wystarczy, ze ktos rzuci haslo-propozycje.
    I nawet nie musi sam przyjsc..

    Ba - propozycja zostanie powtorzona przez inne osoby, i nawet nie
    wiesz, kto jeszcze powtorzyl i jaka grupa przyjdzie.

    > Czemu? Jak przyjdę na demonstrację i zobaczę, ze jakieś oszołomy w
    > ramach protestu malują płot, to mogę odejść,

    A skad wiesz, ze to nie robotnicy wynajeci przez wlasciciela?
    Albo czy nie maja zgody ?

    > albo osobiście ująć malujących.

    I w pysk dostac? Niech kulsony ujmują, skoro im sie za to placi.

    Albo sie okaze, ze ze ujales wlasciciela jak sobie płot maluje,
    i jaki ci sie wtedy wyrok nalezy ?

    > Bo problemem nie są same zgromadzenia, tylko naruszanie w
    > ich trakcie prawa.

    W zasadzie tak.
    Choc czasem dobrze jest zburzyc Bastylie, spalic auto ministrowi,
    albo spuscic wpierdol kulsonowi :-P

    J.

  • 297. Data: 2022-09-02 06:44:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Sep 2022 19:58:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Kolejny raz wymyślasz jakąś bzdurę, a następnie dzielnie z nią walczysz.
    > Czy nei dostrzegasz różnicy pomiędzy udziałem w zgromadzeniu, podczas
    > którego niektórzy ze spontanicznie zebranych niszczą cudzy mająte

    Jedni niszcza, a inni stoją i krzycza np - i co - wszytkich rowno?

    > a jazdą w tramwaju, gdzie ktoś go demoluje?

    No jakos nie widze - tak samo na zgromadzeniu ktos demoluje ..

    > W tramwaju za bezpieczeństwo odpowiada przewoźnik.

    No i o chodzi - sam sobie jest winien, jak mu cos zniszczono?

    Czy moze pasazer pobity przez jakis chuliganow ma prawo sie domagac
    odszkodowania od wszytkich motorniczych?

    > No i potem tych kulsonów musi Policja bronić?

    Tak. Ukrywac dowody, nagrania, listy itp.

    > Trudno mi się jest odnieść. Musiałbym w tym po prostu uczestniczyć.
    > Skoro uczestniczyłeś i doszedłeś do takich wniosków, to faktycznie dość
    > niepokojące.

    11 listopada blisko, mozesz pojechac i zobaczyc na wlasne oczy :-)

    J.

  • 298. Data: 2022-09-02 06:47:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Sep 2022 16:52:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale nie ma aż tylu pomników - w sumie żadnego nie kojarzę.

    A mordowani Żydzi maja pomniki?
    Gdzie ?

    Pewnie gdzies są, ale chyba nie za duzo, bo nie kojarze ...

    A jesli o Romach mniej sie mowi ... maja gorszy marketing.

    J.

  • 299. Data: 2022-09-02 06:58:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale wówczas ci mądrzejsi zaczęli by się zastanawiać, czy warto iść z
    > idiotą, co kamieniami rzuca. Ten od kamieni musiałby iść sam, więc by
    > było go łatwiej namierzyć, a i trudno byłoby mu przekonywać, że działa w
    > imieniu ludu. Bio jakoś wątpię, by ów lud był zainteresowany podpalaniem
    > samochodów i wybijaniem szyb. Z czasem powinno się to unormować.

    Ci mądrzejsi nie pozbawią się głownej grupy członków swojej organizacji.

    --
    Marcin

  • 300. Data: 2022-09-02 07:01:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale robert wpadł na pomysł, że płacić (wszystko) ma ten kogo jarek
    > najbardziej nie lubi.

    Czyli tak jak jest już obecnie, bo w końcu to nie jego elektorat
    finansuje te wszystkie socjale i wyczyny pisu.

    --
    Marcin