  • 571. Data: 2022-09-30 15:50:43
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2022 o 12:46, J.F pisze:

    > A za szkody wyrzadzone przez wspolczesnych policjantow odpowiadaja
    > solidarnie wszyscy policjanci :-)

    "nie no, aż tyle to nie":)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 572. Data: 2022-09-30 17:13:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2022 o 12:46, J.F pisze:

    > A za szkody wyrzadzone przez wspolczesnych policjantow odpowiadaja
    > solidarnie wszyscy policjanci :-)

    Odpowiada Skarb Państwa

    --
    Robert Tomasik

  • 573. Data: 2022-09-30 17:50:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Sep 2022 17:13:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Odpowiada Skarb Państwa

    No to trzeba to zmienic :-P

    Poza tym ustawe podawales, a ja cytowalem - odpowiada SP,
    ale przed SP odpowiada policjant - w niektorych przypadkach.

    Czy sie mylę?

    J.

  • 574. Data: 2022-09-30 21:31:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2022 o 17:50, J.F pisze:

    > No to trzeba to zmienic :-P
    > Poza tym ustawe podawales, a ja cytowalem - odpowiada SP,
    > ale przed SP odpowiada policjant - w niektorych przypadkach.
    > Czy sie mylę?

    Nie bezpośrednio, ale ogólnie tak.

    --
    Robert Tomasik

  • 575. Data: 2022-09-30 23:57:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Odpowiada Skarb Państwa

    No to skoro ludzie płacą podatki, to niech naprawę połamanych ławek
    podczas słusznego protestu też finansuje skarb państwa.
    To chyba byłoby bardziej uczciwe, że państwo (czyli obywatele) płaci za
    popsute ławki podczas słusznego protestu, które obywatele sami
    sfinansowali, ze swoich podatków, niż za popsutych bez powodu ludzi
    przez kulsonów. Bo niby dlaczego na skutki działania bezmyślnego kulsona
    mają składać się wszyscy obywatele?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 576. Data: 2022-10-01 06:11:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A co sądzi w tej sprawie właściciel wybitej szyby? Bo to może być kluczowe.

    Pewnie to samo co właściciel wybitej szyby przy osiedlowym boisku.

    --
    Marcin