  • 301. Data: 2022-09-02 07:37:23
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02-09-2022 o 02:01, Marcin Debowski napisał:

    > Problem w tym, że akurat ci co niszczą i robią największe zadymy jak nic
    > mają w dupie takie rzeczy z odpowiedzialnością grupową włącznie. Jak
    > przyjdzie im za coś płacić to będą unikać i tyle. Nikt z grupy Sebie
    > ryja nie obije (znaczy, nie przekona go wyważoną perswazją), że nie
    > powinien był rzucać kamieniem w tę szybę.

    Wiesz, nawet jak policjantom poda się takiego delikwenta na tacy (jak
    było 24-10-2022, gdzie sfilmowano gościa, który próbował prowokować
    policję do użycia siły wobec protestujących, robił też inne podejrzane
    rzeczy - jak kierowanie tłumu w ręce policji itd - są podejrzenia, że
    był to policjant), to sprawę zamiata się pod dywan, choć oficjalnie
    policja wydała ośwadczenie, że w Warszawie był bezrobotny spod Zielonej
    Góry...
    --
    http://zrzeda.pl

  • 302. Data: 2022-09-02 07:39:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02-09-2022 o 02:53, Robert Tomasik napisał:

    > Ale wówczas ci mądrzejsi zaczęli by się zastanawiać, czy warto iść z
    > idiotą, co kamieniami rzuca. Ten od kamieni musiałby iść sam, więc by
    > było go łatwiej namierzyć, a i trudno byłoby mu przekonywać, że działa w
    > imieniu ludu. Bio jakoś wątpię, by ów lud był zainteresowany podpalaniem
    > samochodów i wybijaniem szyb. Z czasem powinno się to unormować.

    Tia... Takiego gościa nawet można podać policji na tacy i zostanie
    zamiecione pod dywan - były podejrzenia, że butelkami w policje rzucał
    policjant...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 303. Data: 2022-09-02 07:39:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02-09-2022 o 06:21, Shrek napisał:

    > Ewentualnie na każdym niewygodnym zgromadzeniu pojawialiby się nie
    > wiadomo skąd działacze konkurencyjnej partii i rzucali kamieniami a
    > kulsony łapałyby resztę.

    Ale to się już dzieje...
    --
    http://zrzeda.pl

  • 304. Data: 2022-09-02 08:08:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 02:53:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > idiotą, co kamieniami rzuca. Ten od kamieni musiałby iść sam, więc by
    > było go łatwiej namierzyć, a i trudno byłoby mu przekonywać, że działa w

    Tylko widzisz - chodzenie obok przypadkowej osoby jakos nie jest
    czynem zakazanym.
    A bicie aresztowanych jest ..

    >Bio jakoś wątpię, by ów lud był zainteresowany podpalaniem
    >samochodów i wybijaniem szyb. Z czasem powinno się to unormować.

    A to zalezy czyich.

    I nas na szczescie samochody sie szanuje, ale np w Paryzu ploną czesto
    :-)

    co do szyb ... to nie wiem - lud niezainteresowany, czy kamieni akurat
    nie ma.

    Ale jak np jest raca, to widac bylo jak sie konczy.
    Choc oni tylko transparent spalic chcieli.

    Nastepnym razem moga wpasc na pomysl, ze szyby takiemu wybic
    to tez dobry pomysl :-(

    J.

  • 305. Data: 2022-09-02 09:17:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 00:35:49 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Rzuć okiem na Prawo Przewozowe. Myślisz, że czemu przewoźnicy instalują
    > kamery,

    Bo potanialy, a poza tym moze im sie oplacic - jak ktos tramwaj
    zdemoluje, czy kontrolera pobije.
    Bo chyba nie chcesz powiedziec, ze PP od nich wymaga?

    >zatrudniają ochronę itd.

    Widziales ochroniarza w tramwaju?
    W Nowym Sączu?

    > Natomiast przystanek, to już inna sprawa.

    No, status ma nieuregulowanyy, jest np wlasnoscia miasta.
    Choc wiate postawilo MPK :-)

    Za to ochroniarzy mozna chyba spotkac na dworcach kolejowych.
    Bo w pociagach to tez rzadkosc.

    Tylko na Centralnym, to policjanci pilnowali, teraz juz nie ?

    > No u nas jest kilku KOD-owców, więc nawet, jak coś organizują, to raczej
    > prawa nie naruszają. Nie wykluczam, ze gdzieś ktoś.

    We Wroclawiu jest troche narodowcow. Czasem cos organizuja, i prawa
    raczej nie naruszaja, nie liczac spalonych kukieł.

    I sa we Wroclawiu dwie szkoly zydowskie, i o ile mi wiadomo szyb nie
    maja wybitych.

    Kultura :-)

    Taa, a slyszales Mularczyka wczoraj?
    Tego od reperacji niemieckich.

    J.

  • 306. Data: 2022-09-02 13:00:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2022 o 06:24, J.F pisze:
    > Co - nagle ci sie przestala podobac odpowiedzialnosc zbiorowa?
    >
    > 1. Skoro policja nie potrafi ustalic kto byl obecny przy pobiciu,
    > to płacą wszyscy - proste przeciez:-)

    Jak drut. Jak wszyscy, to i Ty. Zresztą nie wiem, czy masz świadomość,
    ze też płacisz :-P

    > 2. zapłacą pare razy, to przestana bic ludzi, a to przeciez pożądany
    > efekt, nieprawdaż ?

    Nie za bardzo. Kluczowym, by bili wówczas, gdy wolno.

    > 3. A moze nawet ujmą sprawce po pierwszym uderzeniu - a przeciez maja
    > taki obowiazek.

    Rozwiniesz?

    --
    Robert Tomasik

  • 307. Data: 2022-09-02 13:02:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ci mądrzejsi nie pozbawią się głownej grupy członków swojej organizacji.

    Intrygujące, ale gdybyś rozwinął. Czyli sądzisz, ze jeśli mnie się
    polityka obecnego rządu nie podoba, to nie mogę zwołać kilku kolegów i
    po prostu zaprotestować, tylko muszę z jakimiś kibolami?

    --
    Robert Tomasik

  • 308. Data: 2022-09-02 13:03:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tia... Takiego gościa nawet można podać policji na tacy i zostanie
    > zamiecione pod dywan - były podejrzenia, że butelkami w policje rzucał
    > policjant...

    A ja podejrzewam, ze ufonauta. Chwilowo nie ma żadnych dowodów, ale to
    na pewno zmowa Policji i PiS, ze nie chcą ufonauty złapać i osądzić.
    Potem od Marsjan będziemy dochodzić reparacji.

    --
    Robert Tomasik

  • 309. Data: 2022-09-02 13:07:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2022 o 08:08, J.F pisze:
    > Tylko widzisz - chodzenie obok przypadkowej osoby jakos nie jest
    > czynem zakazanym.

    Nie jest, ale tych przypadkowych można ominąć z daleka, by Cie z nimi
    nie utożsamiano.

    > A bicie aresztowanych jest ..

    No i?

> [...]
    > to widac bylo jak sie konczy. Choc oni tylko transparent spalic
    > chcieli. Nastepnym razem moga wpasc na pomysl, ze szyby takiemu

    No właśnie o to chodzi, by we wszystkim był jakiś rozsądek i umiar,
    bowiem jak go nie ma, to zdarzają się nieprzyjemne wypadki.

    --
    Robert Tomasik

  • 310. Data: 2022-09-02 13:08:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > był to policjant), to sprawę zamiata się pod dywan, choć oficjalnie
    > policja wydała ośwadczenie, że w Warszawie był bezrobotny  spod Zielonej

    Masz jakiś wiarygodny opis tego, co napisałeś? Jakieś źródło? Bo nie
    chce mi się przekopywać Internetu w poszukiwania informacji zbieżnych z
    Twoim opisem.

    --
    Robert Tomasik