    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: dezubekizacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <tdtfd4$17ff$1@gioia.aioe.org> <CcCMK.1175590$B0_9.680667@fx13.ams1>
    <tdvid1$onu$1@gioia.aioe.org> <kRUMK.874036$MWc5.444381@fx06.ams1>
    <te4iht$f71$1@gioia.aioe.org> <j5UNK.1534567$B0_9.552076@fx13.ams1>
    <te9v01$1cjm$1@gioia.aioe.org> <ysxPK.2733$%fx6.2512@fx14.ams1>
    <ten1r3$154p$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <ten9e8$de4$2@gioia.aioe.org>
    <630f308b$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <11kuvgkudm4gr$.jk5o1luqoi1a.dlg@40tude.net>
    <630f4950$0$6211$65785112@news.neostrada.pl>
    <2dewsu2zrore$.11nicicpbqct1.dlg@40tude.net>
    <630f8124$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvtcnvew9stu.1r4d6nxl1upar$.dlg@40tude.net>
    <630fcf1a$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <wdxii81rkuny.1dkhn1wrc8cm4$.dlg@40tude.net>
    <6310c6d1$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 2 Sep 2022 06:35:49 +0200

    On Thu, 1 Sep 2022 16:50:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A mecz, to spontaniczne zgromadzenie? Czy impreza mająca organizatora,
    > który odpowiada za bezpieczeństwo?

    A to jakas roznica w kwestii odszkodowania?

    > Pisałem o tych "rzekomych" spontanicznych zgromadzeniach.

    Dlaczego rzekomych?
    Czasem wystarczy, ze ktos rzuci haslo-propozycje.
    I nawet nie musi sam przyjsc..

    Ba - propozycja zostanie powtorzona przez inne osoby, i nawet nie
    wiesz, kto jeszcze powtorzyl i jaka grupa przyjdzie.

    > Czemu? Jak przyjdę na demonstrację i zobaczę, ze jakieś oszołomy w
    > ramach protestu malują płot, to mogę odejść,

    A skad wiesz, ze to nie robotnicy wynajeci przez wlasciciela?
    Albo czy nie maja zgody ?

    > albo osobiście ująć malujących.

    I w pysk dostac? Niech kulsony ujmują, skoro im sie za to placi.

    Albo sie okaze, ze ze ujales wlasciciela jak sobie płot maluje,
    i jaki ci sie wtedy wyrok nalezy ?

    > Bo problemem nie są same zgromadzenia, tylko naruszanie w
    > ich trakcie prawa.

    W zasadzie tak.
    Choc czasem dobrze jest zburzyc Bastylie, spalic auto ministrowi,
    albo spuscic wpierdol kulsonowi :-P

    J.