  • 11. Data: 2021-11-18 15:34:47
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 14:42, Olin pisze:
    > Ciekawe, kiedy u nas foliarze będą traktowani tak samo.

    Ciekawe co powiesz jak Ci nagle zabronią chodzić po ulicy bo masz za
    długie włosy, brodę islamisty albo nie utożsamiasz się z obecnie
    rządzącą partią ;-)

    Tak zaczynał się w Niemczech FASZYZM.
    (Tak wiem... ale rozmawiam z lewakiem i musi być prosty przekaz ;-) )

  • 12. Data: 2021-11-18 15:50:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 15:34:47 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Ciekawe co powiesz jak Ci nagle zabronią chodzić po ulicy bo masz za
    > długie włosy, brodę islamisty albo nie utożsamiasz się z obecnie
    > rządzącą partią

    Broda ani włosy nie zarażają,

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-11-18 16:11:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.11.2021 o 15:50, Olin pisze:

    > Broda ani włosy nie zarażają,

    Swastyka, sierp i młot też nie.

  • 14. Data: 2021-11-18 18:35:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 15:34:47 +0100, _Master_ wrote:

    > Ciekawe co powiesz jak Ci nagle zabronią chodzić po ulicy bo masz za
    > długie włosy, brodę islamisty albo nie utożsamiasz się z obecnie
    > rządzącą partią ;-)

    Akurat ogladalem jakis reportaz o Tadzykistanie.
    I cos mowi, o obowiazku noszenia tradycyjnego stroju - czyli
    tadzyckiego.

    Oraz
    https://wyborcza.pl/7,75399,18526496,uzbekistan-i-ta
    dzykistan-walcza-z-brodami.html

    Co jest o tyle ciekawe, ze kraj jest praktycznie islamski - tzn islam
    wyznaje 97% obywateli.

    No i co - ganic prezydenta za dyktatorstwo i sowieckie zagrania,
    czy chwalic za zwalczanie radykalnego islamizmu ?

    > Tak zaczynał się w Niemczech FASZYZM.
    > (Tak wiem... ale rozmawiam z lewakiem i musi być prosty przekaz ;-) )

    J.

  • 15. Data: 2021-11-18 19:01:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-17 o 21:31, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Przed chwilą słuchacz zadzwonił do TOK FM i taka sytuacja:
    >
    > Szef do grupy 200 pracowników:
    > Słuchajcie, wszyscy idziecie na test COVID, na koszt firmy
    > Pracownik 1: a ja nie ide, i co mi szef zrobi ? zwolni ?
    > Szef: jak nie idziesz, to wysyłam cie na kwarantanne 10 dni i będziesz
    > miał 80% wynagrodzenia przez 10 dni

    Na kwarantannę to lekarz może wysłać, a nie jakiś szef.

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-11-18 19:26:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-listopada-2021 o 15:50, Olin pisze:
    > Broda ani włosy nie zarażają,

    Zaszczepiony ZARAŻA
    Niezaszczepiony ZARAŻA

    Pytanie o ile mniej jeśli będzie traktowany i będzie się czuł jak święta
    krowa i nie będzie przestrzegał rygorów.

  • 17. Data: 2021-11-18 19:50:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.11.2021 o 21:53, _Master_ pisze:

    > Po co segregować ludzi na NIEBEZPIECZNYCH i na PRAWDOPODOBNIE odrobinkę
    > mniej NIEBEZPIECZNYCH?

    A po co segreguje się ludzi na tych bez prawa jazdy i na tych z prawem
    jazdy?
    Ci z prawem jazdy są odrobinkę mniej niebezpieczni na drogach.
    Prawo jazdy też nie jest obowiązkowe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2021-11-18 19:52:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 13:25, J.F pisze:

    > Ale ... mamy wsrod ofiar smiertelnych wirusa spory procent
    > zaszczepionych.

    Hmmm... wszędzie trąbią, że wręcz przeciwnie.
    Podasz źródło o tym sporym procencie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2021-11-18 19:55:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 19:52, Kviat pisze:

    > Hmmm... wszędzie trąbią, że wręcz przeciwnie.
    > Podasz źródło o tym sporym procencie?

    Wiem, że źródło takiesem ale chyba wiceminister zdrowia się wysypał o
    20% zaszczepionych wśród klientów szpitali:) Jak dla mnie dobry wynik,
    ale ciężko odmówić racji, że procent dość znaczny jak na to że
    szczepionka miała chronić od hospitalizacji.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-11-18 19:55:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > ale statystyki powodują, że nie jest to prawda.

    Statystyki powodują, że prawda.

    > nie mniej, tak samo, a nawet niektórzy twierdzą, że bardziej.

    Tak twierdzą tylko szury antyszczepionkowe.
    Niektórzy twierdzą, że Ziemia jest płaska. Ale nie mają na to dowodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr