  • Data: 2004-04-20 10:36:44
    Temat: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Od: "egd" <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam problem z Telekomunikacją Polską i mam nadzieję, ze ktoś z grupowiczów
    mi pomoże.
    Otóż 29 pażdziernika 2003 złożyliśmy prośbę (przez "błękitną linię") o
    przeniesienie numeru telefonu (firmowego) na nowy adres. Osoba, u której
    złożyliśmy zamówienie przeniesienia poinformowała nas cyt: : "przekazuję do
    realizacji" oraz że czas realizacji max. do 3 tygodni. Na czas przeniesienia
    poprosiliśmy o zawieszenie (aby nie płacić całego abonamentu). W między
    czasie przyszedł rachunek -253,41 zł.
    Minęły 3 tygodnie - złożyliśmy reklamację i znowu usłyszeliśmy "przekazuję
    do realizacji" . Tych reklamacji złożyliśmy n.
    listopadzie włączyli nam telefon na stary adres i zaczęli przysyłać
    rachunki zawierające opłatę abonamentową (pełną). Postanowiliśmy nie
    zapłacić rachunku do momentu kiedy przeniosą nam telefonu.
    Telekomunikacja zerwała z nami umowę i zagroziła skierowaniem sprawy do sądu
    jesli w terminie nie uregulujemy płatności.
    23marca 2004 dostalismy pismo z firmy windykacyjnej.

    Nie zamierzamy płacić rachunków za coś z czego nie korzystaliśmy, za bałagan
    i nieudolność TP SA.

    Co mamy robić dalej?

    Pozdrawiamy
    EGD