  • Data: 2004-04-21 19:13:25
    Temat: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <a...@A...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c6485d$oln$1@news.onet.pl...
    > Ja się doczekałem cudu ;-) (no, prawie :D)

    I wykrakałem, cudu nie ma :((((((

    Przyszła faktura za bieżący miesiąc w której tpsa:
    - dolicza 256 zł (czyli 4*64 zł za 4 miesiące pakietów)
    - a odlicza -175,89 zł (a z faktur korygujących
    wynika: -132, -116, -137, -96 (tu pomylili miesiące i powinno
    być -138) czyli w sumie > -400 zł )

    I co ja mam z nimi zrobić? Bo już naprawdę nie wiem co, a płacić
    kolejnej faktury już mi się nie chce.

    Na razie wymyśliłem coby napisać pismo w którym policzę wszystko za
    nich i zażyczę sobie odsetek. Czy jest coś co mogę na nich wymusić?

    pozdrawiam (szczerze wkurzony, bo już myślałem, że załatwili sprawę
    przyzwoicie...)
    Alek