  • Data: 2004-04-20 11:51:34
    Temat: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "egd" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:c62ukc$ejm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie zamierzamy płacić rachunków za coś z czego nie korzystaliśmy, za
    bałagan
    > i nieudolność TP SA.
    >
    > Co mamy robić dalej?

    1. nauczyć się na przyszłość ze w naszym kraju pewne rzeczy dobrze załatwiać
    _P_I_S_E_M_N_I_E
    2. " między czasie przyszedł rachunek -253,41 zł." rachunek zawiera
    abonament płatny z góry ale rozliczenie rozmów już wykonanych więc nalezało
    przynajmniej zapłacić naleznosc minus abonament
    3. zawieszenie nie jest natychmiastowe, prawdopodobnie liczy się od
    następnego okresu obrachunkowego - jezeli czas wykonania uslugi zostal
    okreslony na 3 tyg to moglo się tak zdazyc ze owe 3 tyg wypadly juz w
    nastepnym okresie obrachunkowym a co za tym idzie zawieszenie powinno
    nastąpic dopiero od następnego. Wypadało zadzwonic jeszcze raz i się
    upewnic. Ja w grudniu zlozylam zamówienie na zmiane planu taryfowego na ten
    "darmowe wieczory i weekendy" i dowiedzialam sie ze będzie obowiązywał od 1
    stycznia. Drugiego stycznia zanim zawislam na telefonie zadzwonilam do
    bluline i dowiedzialam się ze....mam stary plan taryfowy:-) Nowy wprowadzili
    mi dopiero 1 lutego [tez zadzwoniłam żeby się upewnić:-)) ]
    4. Za uslugę zawieszenia TPSA liczy równiez sobie pewną kwotę - ustaloną w
    regulaminie. Nie orientuję się jak to się ma w obecnych planach taryfowych i
    nie chce mi się zgadywać jaki masz - o ile pamiętam ja za zawieszenie SDI
    płaciłam z góry za caly okres zawieszenia. Byc może w telefonach jest
    inaczej ale nie mam czasu na wertowanie regulaminow TPSY
    5. napisać PISMO do TPSY, nie zas bawic się w telefoniczne reklamacje,
    opisując problem i liczyć na...cud:-)

    Zyczę powodzenia w walce:-)

    HaNkA