  • Data: 2004-04-20 22:10:01
    Temat: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:c632ut$52$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > opisując problem i liczyć na...cud:-)

    Ja się doczekałem cudu ;-) (no, prawie :D)
    Dostałem jedynie 8 listów z tpsy, każdy z jedną fakturą korygującą
    (rozliczenie 4 miesięcy za które połączenia z netem policzyli
    normalnie, zamiast za pakiet). Żeby było zabawniej to się pomylili o
    jeden miesiąc. (oczywiście 50zł na moją niekorzyść :P)
    Sprawa dotyczy listopada, grudnia, stycznia i lutego. Mamy kwiecień.
    Czy jak się wreszcie uporają z problemem, to czy mogę od nich żądać
    odsetek?

    pozdrawiam
    Alek