  • Data: 2021-07-20 13:34:53
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sf471oriesdk$.10bf7a8kou7oo$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Tue, 20 Jul 2021 01:02:05 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    >Ja też nie rozumiem, ale to Staś Pytalski lansuje tezę, że muzułmanie
    >wyłącznie fanatycy, którzy chcą wszystkiego wszystkim zakazać.

    W Indiach to hinduistow wiecej niz mulmanow.
    Ale jak mozna wyczytac - do tej pory byl zakaz sprzedazy alkoholu
    osobom ponizej 25 lat, teraz obnizyli do 21.
    WIdac i hindustom alkohol troche przeszkadzal.

    A muzulmanie - Prorok jasno napisal - wina pic nie wolno.
    O wodce ani piwie nie napisal, ale wierni rozszerzyli pojecie.

    No i jakos tak widac po swiecie, ze bogobojni muzulmanie chca, aby i
    ich wiosce/dzielnicy/prowincji sklepow z alkoholem nie bylo.

    J.