  • Data: 2021-07-20 16:11:40
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca rozumiem z tym alkoholem bo raczej problemu z zakupem tego
    > ostatniego w Indiach w tym Delhi nie ma.

    W deli nie byłem, ale generalnie w indiach alko dostępny jest (choć ja
    na tamte warunki nie jest tani), ograniczenie dostępności wynika raczej
    z małego popytu niż odgórnych ograniczeń. Na srilance na prowincji dla
    odmiany popyt jest a podaż ograniczona - dwa sklepy na miasto i tłum
    przed nimi - kupowanie przez kratę. W tajlandii dla odmiany godzina bez
    sprzedaży ale to raczej przeciw przyjezdnym - jak na prowincji to nie
    wiem. W birmie... bez problemu kupisz ciężkie alko a na prowincji
    piwa... nie ma. Co kraj to obyczaj - oni chyba po prosu słabe głowy mają
    i nie cieszy się to dużą popularnością - no i gorąco więc w dekiel
    klepie - zwłaszcza jak pijesz ichny arak - smakuje tak jak wyobrażam
    sobie smak nafty lotniczej;)

    --
    Shrek