  • Data: 2014-05-07 13:06:02
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.pregierz Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

    Bo:

    - pomyłki sądowe nie są rzadkością
    - mało który czyn jest moralnie jednoznaczny
    - biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory
    - każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

    > A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

    Żeby poszerzyć horyzonty albo coś osiągnąć. Jesteś skłonny zmienić swój
    pogląd odnośnie kary śmierci? Nie sądzę. Wprowadzenia kary śmierci też
    nie osiągniesz dyskutując na Usenecie. Więc jałowa dyskusja dla zabicia
    czasu, nic więcej.

    > Bo place podatki?

    Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci? Zejdź
    na ziemię. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
    społeczeństwu?

    I to należy zmienić.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;