  • Data: 2014-05-07 17:20:45
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.05.2014 13:06, Adam Wysocki wrote:

    > Bo:
    >
    > - pomyłki sądowe nie są rzadkością

    to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    > - mało który czyn jest moralnie jednoznaczny

    gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

    > - biegli psychiatrzy są omylni i człowiek może być po prostu chory

    to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    > - każdy ma prawo do życia, niektórych po prostu trzeba izolować

    no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
    morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

    > Czyli przydatność zależy od tego, czy i ile podatków ktoś płaci?

    Tez.

    > Zejdź
    > na ziemię. Albo zabijaj ludzi w wieku emerytalnym - bo po co oni
    > społeczeństwu?

    Bo tez placili podatki?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)