eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowinda › Re: winda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 6 Feb 2022 00:37:38 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.1
    Subject: Re: winda
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <roslp6a22nai$.1ldfh4aq1f2gi$.dlg@40tude.net>
    <61fc0df1$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <stigrc$kej$1@gioia.aioe.org>
    <61fd4f08$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <61fe5088$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <61fe52bf$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <61fee8df$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <61feee1a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    In-Reply-To: <61feee1a$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 220205-6, 5.2.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 12
    Message-ID: <61ff0a43$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.107.74
    X-Trace: 1644104259 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 478 5.173.107.74:59102
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1965
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:821467
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.02.2022 o 22:37, Robert Tomasik pisze:
    >> Zdecydowanie w nowych dźwigach zarówno siły tarcia jak i bezwładności
    >> są o wiele mniejsze. Kabina, liny i przeciwwaga są lżejsze, a silniki
    >> mają mniejsze średnice i mniejsze prędkości obrotowe.
    >
    > Ale nadal chwila rozruchu pożera najwięcej energii :-)
    >
    Raczej nie. Silnik startuje bardzo płynnie, a na falowniku widać jak
    prąd rośnie stopniowo wraz ze zwiększaniem się prędkości. Niedługo będę
    robił badania elektryczne kolejnych dźwigów to może się pokuszę zapiąć
    analizator sieci i pomierzyć prądy rozruchowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1