  • Data: 2003-07-03 16:54:29
    Temat: Re: umowa-zlecenie pilne!
    Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> napisał w
    wiadomości news:be1khi$20c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > prawnikiem nie jestem i nie chce mi sie szukac w przepisach ale wydaje mi
    > sie! ze jesli nie jest to przeniesienie stosunku o pracy na zasadzie, ze
    > wczesniej byles na umowe o prace a teraz na umowe zlecenie tylko od razu
    > bierze cie na umowe zlecenie to chyba nie ma w tym nic zlego, wg tej samej
    > zasady dzialaja firmy oferujace leasing pracowniczy
    Właśnie na takiej zasadzie to jest. Mam zacząć pracę w firmie. Początkowo
    podczas rozmów ustalone było, że będe na umowę o pracę na okres próbny (tak
    mówił szef z oddziału) ale centrala (nie wiem z jakich względów)
    stwierdziła, że najpierw wezmą mnie na umowę-zlecenie. I w zasadzie nie wiem
    o ile mniej korzystna jest ta umowa. (może ktoś wie?) Zdaję sobie sprawę, że
    pewnie nie przysługuje mi prawo do urlopu itp. ale to mnie na razie nie
    interesuje. Obawiam się tylko czy pracodawca nie będzie mnie zbyt długo
    zwodził na tej umowie zlecenie i czy następna będzie o pracę.A z drugiej
    strony wyczytałam w kodeksie pracy, że jeśli praca ma charkter określony i w
    miejscu wskazanym przez pracodawcę i pod nadzorem (niedokładny cytat), to
    nie może być na umowę cywilnoprawną.
    Elwira