    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: trynkiewicz wychodzi
    Date: Fri, 17 Jan 2014 09:26:09 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 09:33:41 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > Sam napisałeś, że ustawa jest głupia. Trynkiewicz sam przyznał, że
    > terapia nic nie dała i znów może zabić. JA WIEM, że może tam być
    > przedszkole ale jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka jeżeli
    > spotka się z Trynkiewiczem? Wracamy do dyskusji o zasadności kary
    > śmierci i to jest argument żeby ją przywrócić.
    > Oczywiście dożywocie również powinno być uwzględnione w KK.

    mówimy o czym innym. Posłowie popełnili błąd w czasie uchwalania amnestii
    ale to nie jest powód by stanowić prawo incydentalne oparte na jednym czy
    kilku przypadkach. W świetle prawa Trynkiewicz odsiedział wyrok. kropka.
    Wsadzanie go teraz do więzienia czy psychiatryka jest ponownym karaniem za
    to samo przestępstwo.

    A używanie argumentu "jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka"
    jest po prostu bezsensowne sprowadzające dyskusje do poziomu rynsztoka.

    Co do kary śmierci to największa demokracja świata właśnie dała kolejny
    argument przeciwko jej stosowaniu:
    8195,.html

    to jest mord ze szczególnym okrucieństwem. Nic więcej. i to popełniony
    przez Państwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?