  • Data: 2004-04-01 23:00:50
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lexm" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c4hvjl$mrd$1@news.onet.pl...
    > no wlasnie o to mi chodzilo, ze nie. skoro na rowerze i pod wplywem
    > alkoholu to odrazu wina rowerzysty. nawet jesli by jego nie byla tak

    Ty nagle skręcasz rowerem pod nadjeżdżający samochód,
    jego kierowca (nie chcąc na Ciebie najechać) wykonuje
    odruchowo jakiś gwałtowny manewr, którego skutki
    są tragiczne nie tylko dla Ciebie...
    Albo najeżdżasz rowerem na pieszego - też może zakończyć
    się to czymś gorszym, niż tylko guzem...

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620