  • Data: 2004-04-02 06:40:34
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    łysy wrote:
    > pisze o 2 wyrokach , pierwszy był 1rok w zawiasach na 3lata +
    > 10miesięcy prac społecznych , a drugi to tez jakieś zawiasy chyba
    > takze 1rok na 3lata (jak dobrze pamiętam), a potem ta trzecia sprawa
    > celem odwieszenia tej pierwsze z wniosku pani kurator, nadpomne ze w
    > obu przypadkach miałem ok.2promili

    No tak... wykonanie kary warunkowo zawieszonej.
    Wszystko zgodnie z prawem. Dostałeś karę 1 roku więzienia, ale Sąd uznal, że
    zasługujesz na drugą szansę i dał ci trzy lata na udowodnienie, że jesteś
    praworządnym obywatelem. Niestety nie sprawdziłeś się. Dostałeś drugi wyrok
    za takie samo przestępstwo, co oznacza automatyczne odwieszenie pierwszego.
    Jedyną osobą winną temu, że idziesz siedzieć jesteś Ty.
    Potraktowano cię i tak bardzo łagodnie - 2 promile to już nie jest jazda po
    jednym piwku. Rok na trzy przy takiej ilości alkoholu to dosyć łagodna
    kara - z czystym sumieniem sędzia mógłby skazać cie na dwa lata w
    zawieszeniu na pięć. Pewnie za okoliczności łagodzące uznano to, że to był
    rower a nie samochód i że bylo pusto.
    A teraz pisz pisma o odroczenie. Może ci się uda. Ale w końcu trzeba będzie
    odsiedzieć.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant