  • Data: 2004-04-03 11:32:26
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Apr 2004, lexm wrote:

    >+ > Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a rower za taki się uwaza) po pijaku nie jest
    wpoządku.
    >+
    >+ rower jest pojazdem NIEmechanicznym, tak samo jak hulajnoga i furmanka.

    A z czego to wynika ?
    Pytam poważnie: w sąsiednim poście powołałem się na fakt istnienia
    określenia "pojazd silnikowy" w PoRD (KD), z czego nasuwałby się
    wniosek że "pojazd mechaniczny" a "pojazd wyposażony w silnik
    mechaniczny" to *nie* są tożsame określenia !
    Z kolei jeśli przekładnia nie jest "elementem mechanicznym" to
    mam wątpliwości ;) co takim elementem *jest*.

    [...]
    >+ rowerem mozna jezdzic na "bani". uwazam ze osoba nietrzezwa wsiadajaca
    >+ na rower robi zagrozenie tylko dla siebie.

    Ja również (poczytałem resztę postów) się NIE zgadzam z takim podejściem.
    Takoż z tolerowaniem jeżdżenia po drodze rowerów nie wyposażonych
    w światła (również *w dzień*) itp. - właśnie z przyczyny iż *czasami*
    prowadzi to do *niepotrzebnego* ryzyka.
    [CC mile widziane, bo będę miał "zaległości w newsach"]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (namiętny "rowerzysta drogowy")