  • Data: 2004-04-01 20:55:27
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: lexm <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NoMAD wrote:

    > Użytkownik "lexm" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak to widzisz w sytuacji kiedy taka osoba "na bani" nagle skreca i
    > wjezdza rowerem pod jadacy samochod? Pomijam kierujacego rowerem ale co z
    > kierowca samochodu? Byc moze odpowie za niumyslne spowodowanie smierci...

    no wlasnie o to mi chodzilo, ze nie. skoro na rowerze i pod wplywem
    alkoholu to odrazu wina rowerzysty. nawet jesli by jego nie byla tak
    faktycznie, bo moze sie i tak zdarzyc. reasumujac - wsiadasz na rower po
    piwku to juz nie masz zadnych praw, ale skoro sie upierasz zeby jechac
    do domu czy tam gdzies, to prosze bardzo.
    pozostaje tylko poczucie winy kierowcy samochodu, ale wg prawa cos
    takiego nie istnieje.

    pozdrawiam