  • Data: 2022-02-11 13:10:34
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 12:07:14 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > ale przecież nie chodzi o przeciwciała, a o białko kolca, które jest
    > toksyczne i to co powoduje jego produkcję w organizmie. Teoretycznie
    > miało to działać jedynie przez pierwsze dni i miejscowo, okazuje się, że
    > badania wykrywają to 2 miesiące później we krwi

    Podziwiam ludzi, którzy to wszystko wiedzą, a nie mają stosownego
    wykształcenia. Mnie by się kompletnie nie chciało czytać i próbować
    zrozumieć, o co w tym całym kowidzie chodzi.
    Przed podróżą samolotem pewnie kształcą się, jak toto lata i samodzielnie
    dokonują przeglądu technicznego maszyny, bo nikomu nie wierzą.

    Mnie profesory w telewizorze powiedziały, żeby się szczepić to polazłem i
    gdyby nie juznet już dawno zapomniałbym o sprawie. Czy nie lepiej posłuchać
    muzyki, coś poczytać albo pospacerować na łonie przyrody, zamiast cały
    dzień deliberować o wirusach, co wymaga przyswojenia wiedzy kompletnie
    nieprzydatnej w codziennym życiu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek