  • 1. Data: 2022-02-11 11:05:41
    Temat: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Włoskie media opisują konflikt, jaki narodził się pomiędzy lekarzami ze
    szpitala w Bolonii i rodzicami dwuletniego chłopca z pobliskiej Modeny.
    Dziecko czeka poważna operacja kardiologiczna, ale matka i ojciec stawiają
    medykom warunek: krew, jaka zostanie użyta do transfuzji, nie może
    pochodzić od osób, które zaszczepiły się przeciw koronawirusowi. Lekarze
    zwrócili się ze sprawą do sądu."

    https://tvn24.pl/swiat/wlochy-dwulatek-czeka-na-oper
    acje-serca-rodzice-nie-zgadzaja-sie-na-transfuzje-kr
    wi-od-osob-zaszczepionych-na-koronawirusa-5592157

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-02-11 11:20:01
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 11:05, Olin napisał:
> [...]
    acje-serca-rodzice-nie-zgadzaja-sie-na-transfuzje-kr
    wi-od-osob-zaszczepionych-na-koronawirusa-5592157

    Pewnie Japończycy to też szury, bo właśnie oni zaczęli od tego, że osoba
    zaszczepiona nie mogła oddawać krwi.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2022-02-11 11:23:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:20:01 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Pewnie Japończycy to też szury, bo właśnie oni zaczęli od tego, że osoba
    > zaszczepiona nie mogła oddawać krwi.

    Żadna nacja nie jest wolna od głupoty. Że przypomnę zakaz wstępu do lasu
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-02-11 11:30:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 11:23, Jacek Maciejewski napisał:

    > Żadna nacja nie jest wolna od głupoty. Że przypomnę zakaz wstępu do lasu
    > :)

    Tu nie ma kwestii głupoty, u nas też np było zalecenie, by nie
    przyjmować krwi od osoby zaszczepionej przez jakiś czas od szczepienia -
    mieli nadzieję, że jest to wystarczający czas na zanik materiałów
    szkodliwych z krwi.

    A ja się nie dziwię, że ktoś boi się o zdrowie dziecka i nie chce go
    pogarszać. Natomiast w przypadku tych szczepionek nie robiono badań
    biodystrybucji - a ze względu na nowy rodzaj szczepionek powinno się to
    zrobić, bo właśnie nowe technologie powodują to, że nie wiemy jak się
    zachowa i czy właśnie nie wpłynie na coś niekorzystnie przy okazji.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 5. Data: 2022-02-11 11:42:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A "Ż" to nacja czy religia? ;-)

  • 6. Data: 2022-02-11 11:51:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:30:59 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    >
    > A ja się nie dziwię, że ktoś boi się o zdrowie dziecka i nie chce go
    > pogarszać. Natomiast w przypadku tych szczepionek nie robiono badań

    Blabla. A o leczeniu osoczem krwi ludzi którzy przechorowani covid
    słyszałeś? Zanim szczepionki weszły do szerokiego użycia apelowano do
    ozdrowieńców i oddawanie krwi aby można bylo przeciwciała zawarte w
    osoczu podać ciężko choremu. Chyba nie przypuszczasz że przeciwciała od
    zaszczepionych są gorsze niż od ozdrowieńców? Masz w ogóle jakąś wiedzę
    o tym jak się testuje leki przed dopuszczeniem do obrotu i jak testowano
    konkretne szczepionki przeciw covid?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-02-11 12:07:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 11:51, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > osoczu podać ciężko choremu. Chyba nie przypuszczasz że przeciwciała od
    > zaszczepionych są gorsze niż od ozdrowieńców?

    ale przecież nie chodzi o przeciwciała, a o białko kolca, które jest
    toksyczne i to co powoduje jego produkcję w organizmie. Teoretycznie
    miało to działać jedynie przez pierwsze dni i miejscowo, okazuje się, że
    badania wykrywają to 2 miesiące później we krwi. Dlatego właśnie badania
    bio-dystrybucji byłyby wskazane.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 8. Data: 2022-02-11 12:27:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 11 lutego 2022 o 12:07:16 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > miało to działać jedynie przez pierwsze dni i miejscowo, okazuje się, że
    > badania wykrywają to 2 miesiące później we krwi. Dlatego właśnie badania

    I co, u chorego na covid nie ma we krwi białka kolca?
    I u "ozdrowieńca" magicznie znika?

    Jakiś link do tej informacji o tym, że w Japonii po szczepieniu nie można było
    oddawać krwi?
    U nas te - tydzień po mRNA, bodajże miesiąc po wektorowej (nic dziwnego, zastrzyk z
    wirusów, niby martwyh ale kto je tam wie)

  • 9. Data: 2022-02-11 12:30:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]

    I u "ozdrowieńca" magicznie znika?

    Jakiś link do tej informacji o tym, że w Japonii po szczepieniu nie można było
    U nas też - tydzień po mRNA, bodajże miesiąc po wektorowej (nic dziwnego, zastrzyk z
    wirusów, niby martwych ale kto je tam wie) - ale żadne "na zawsze" jak podobno w
    Japonii (a może tam takie słabe wyszczepienie bo tylu kriodawców, co?).

    I co to jest ta "bio-dystrybucja" (też link z nieszurskiej strony)?

  • 10. Data: 2022-02-11 12:31:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > miało to działać jedynie przez pierwsze dni i miejscowo, okazuje się, że
    > badania wykrywają to 2 miesiące później we krwi. Dlatego właśnie badania

    Zdrowy na umyśle człowiek nie powtarza bzdur, które były wielokrotnie
    dementowane i wyjaśniane.

    https://demagog.org.pl/fake_news/piotr-rubas-przekon
    uje-ze-szczepienia-sa-niebezpieczne-to-nieprawda

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr