  • Data: 2022-02-11 15:02:08
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 14:34:06 +0100, Kviat napisał(a):

    > W/g mnie przyswojenie takiej wiedzy, przynajmniej na poziomie
    > podstawowym, jest formą samoobrony.

    Coś w tym jest. Wprawdzie ja nie spotykam szurów w codziennych relacjach -
    jeden taki trotylianin dawno poszedł na emeryturę i jest spokój - ale też
    dałem się wkręcić. Mam pół tuzina zakładek w przeglądarce o zakażeniach,
    zgonach i hospitalizacjach - co, prawdę rzekłszy, mało mnie obchodzi - żeby
    pod ręką były jakieś argumenty na wypadek naparzanki o kowidzie.

    O tym 'białku kolca' to nawet nie słyszałem, ale i tak zupełnie bym się nim
    nie przejął. Robię w szeroko rozumianej nauce, więc ufam ludziom z różnymi
    tytułami, bo wiem, że czasopisma naukowe to nie gazetki parafialne, w
    których każdy może bajdzurzyć, co mu przyjdzie do głowy po przeczytaniu
    dwóch artykułów w prasie kolorowej i kilku tłitów.
    W pracy mam seminaria ogólnoinstytutowe i niby powinienem choć z grubsza
    rozumieć, co mówią koledzy z innych zakładów, a jednak, kiedy rzecz dotyczy
    nie mojej dziedziny, po kilku minutach nie nadążam i czuję swoją małość.
    Tutejsi dyskutanci (nie wszyscy, rzecz jasna) jakoś nie mają oporów, żeby
    poprawiać epidemiologów i wykazywać ich nieuctwo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl