    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 11 Feb 2022 03:30:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 11 lutego 2022 o 12:07:16 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > ale przecież nie chodzi o przeciwciała, a o białko kolca, które jest
    > toksyczne i to co powoduje jego produkcję w organizmie. Teoretycznie
    > miało to działać jedynie przez pierwsze dni i miejscowo, okazuje się, że
    > badania wykrywają to 2 miesiące później we krwi. Dlatego właśnie badania
    > bio-dystrybucji byłyby wskazane.

    I co, u chorego na covid nie ma we krwi białka kolca?
    I u "ozdrowieńca" magicznie znika?

    Jakiś link do tej informacji o tym, że w Japonii po szczepieniu nie można było
    oddawać krwi?
    U nas też - tydzień po mRNA, bodajże miesiąc po wektorowej (nic dziwnego, zastrzyk z
    wirusów, niby martwych ale kto je tam wie) - ale żadne "na zawsze" jak podobno w
    Japonii (a może tam takie słabe wyszczepienie bo tylu kriodawców, co?).

    I co to jest ta "bio-dystrybucja" (też link z nieszurskiej strony)?