  • Data: 2020-08-04 13:51:14
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 13:30, Andrzej Kłos pisze:

    > NIE. One to zrobiły dla POLSKI. I przeciw szatanowi.

    Problem w tym, że na tym etapie, ani nie wiadomo, co jest dobre dla
    Polski, ani co jest "przeciwko Szatanowi", bo - o ile mi wiadomo Szatan
    nie opublikował swojego stanowiska w sprawie wyboru Prezydenta RP.

    Nie chce mi się analizować prawa kanonicznego, ale na mojego "nosa"
    raczej chwały to zgromadzeniu, a i - moim zdaniem - z etyką
    niespecjalnie stoi w zgodzie.

    Generalnie złem nie powinno się walczyć złem, bo się to skumuluje -
    nawet jeśli siostry miały szczere intencje, to moim zdaniem - o ile to
    prawda - przegięły.

    --
    Robert Tomasik