  • Data: 2020-08-04 16:44:54
    Temat: Re: Redaktor Naczelny stronki www [Was: siostra Bernadetta]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 13:40, A. Filip pisze:

    > Bądź ludzkim prawnikiem i napisz jakie to łatwe/trudne i kosztowne
    > w zdobyciu a potem w utrzymaniu :-)

    Sadzisz, że ja zaglądając do Prawa Prasowego więcej zobaczę, niż Ty? Raz
    na czas tropimy takich, co to bez wpisu gazety wydają. Generalnie
    wymagana jest rejestracja w Sądzie Okręgowym. Nie wiem, ile ów wpis
    kosztuje - chyba 100 zł, ale innych kosztów może nie być. Bo koszty
    związane z działalnością (podatki), no to jakby osobna sprawa.

    --
    Robert Tomasik